جانشین فرمانده سپاه گلستان:

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: امام راحل نه تنها ملت ایران را از زیر ظلم و ستم های طاغوت نجات داد بلکه ملت‌های آزادیخواه را بیدار کرد و به آنها راه هدایت را نشان داد.

امام خمینی(ره) ملت های آزادی خواه جهان را بیدار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ سید موسی حسینی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: رحلت امام خمینی (ره) غمی بزرگ و سنگین بر ملت ایران اسلامی بود.

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حضرت امام (ره) نه تنها ملت ایران را از زیر ظلم و ستم های طاغوت و مستکبرین نجات داد بلکه ملت‌های آزادیخواه را بیدار کرد و به آنها چراغ هدایت را نشان داد و رحلت امام (ره) غمی بزرگ و سنگین بر ملت ایران اسلامی بود.

وی افزود: آرمان های انقلاب توسط امام (ره) در دل های مردم غرس شد و امروز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مستحکم شده است.

حسینی بیان کرد: برای زنده نگهداشتن یاد و نام امام (ره) همه ملت وظیفه داریم امانتی را که حضرت امام و شهدای گرانقدر به ما تحویل دادن خوب حفظ و نگهداری کنیم به آنها وفادار بمانیم تا بتوانیم رهرو خوبی برای آنها باشیم.

وی گفت: امروز مردم بزرگ ایران اسلامی با بهره مندی از نعمت ولایت با پیروی از رهبر معظم انقلاب در راه آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارند و دنیا و کشورهای مسلمان دیگر هم به عملکرد ملت بزرگ ایران چشم دوخته اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار