نماینده مردم غرب گلستان درمجلس شورای اسلامی :

نماینده مردم غرب گلستان درمجلس شورای اسلامی گفت: گسترش مشاغل سبز یکی از راه های نجات محیط زیست است.

گسترش مشاغل سبز یکی از راه های نجات محیط زیست است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24، ایری عصرروز گذشته در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان کردکوی، اظهار کرد:  توسعه مشاغل سازگار با محیط زیست نیاز به آموزش های مرتبط آن دارد که دپارتمان ملی مهارت سبز گلستان در حال آماده سازی و بهره برداری است.

وی افزود: دپارتمان ملی مهارت سبز فرصت جدیدی است برای جوانان جویای کار شهرستان تا مشاغل با رویکرد حفاظت از محیط زیست ایجاد کنند.

ایری گفت: آموزش های فنی و حرفه ای با داشتن تجهیزات مناسب و حرفه های آموزشی متنوع متناسب با نیاز جامعه می تواند راه ایجاد اشتغال را برای جوانان هموارتر کند.

وی افزود: در آینده نزدیک نشستی با روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای حوزه انتخابیه داشته باشیم و با کارگاه های آموزشی و فعالیت های این مراکز در راستای فرهنگ سازی مهارت آموزی به جوانان جویای کار گامی مهم برداریم.

ایری اظهار کرد: در خصوص محدود شدن بیمه ارزان قیمت کارگران ساختمانی و قالیبافانی (تفاهم نامه صنایع دستی) که صلاحیت حرفه ای آنان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تایید شده و کارت مهارت دریافت کردند ولی با مشکل تامین اعتبار در سازمان تامین اجتماعی مواجه هستند ابراز نگرانی می کنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار