امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس گفت که گذر کشور از مشکلات موجود به خصوص در ابعاد اقتصادی نیازمند سپردن مسوولیت به مدیران سالم و توانمند است.

حل مشکلات کشور نیازمند سپردن مسوولیت به مدیران توانمند و سالم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهارداشت: برای مردم موجب افتخار است که رییس جمهور و هیات دولت با سفر به نقاط مختلف و بررسی میدانی به رسیدگی امور مردم می‌پردازند.

وی افزود: رویکردی که توسط دولتمردان سیزدهم آغاز شده با اندیشه ورزی، همراهی مردم و داشتن نگاهی تحول‌گرا نتیجه بخش خواهد بود.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با یادآوری مظلومیت ملت ایران در ابتدای پیروزی انقلاب و ترور بزرگان کشور توسط منافقان گفت: دشمنان زودتر از ما بزرگانی که می‌توانستند کشور را به پیشرفت و آبادانی برسانند شناختند و به شهادت رساندند.

وی با اشاره به حمله پهبادی و موشکی گسترده انصارالله یمن به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان، گفت: تعطیلی بزرگترین تاسیسات نفتی این کشور باعث شد تا عربستان سعودی در موضع‌گیری تند روز گذشته در نشست وزیران خارجه چهار کشور عربی خواستار بازرسی سریع از سایت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران شود.

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه رسیدن کشتی حامل بنزین جمهوری اسلامی ایران به بندر سوریه و از آنجا با تانکر به لبنان را یک تحول بزرگ در عرصه سیاسی و فروریختن دیوارهای تحریم علیه ایران دانست.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به واقعه ۱۱ سپتامبر گفت: این واقعه و انفجار برج‌های دوقلو که شاید نقشه سرویس‌های جاسوسی یهودی بود بهانه‌ای برای لشکرکشی آمریکا به افغانستان را فراهم کرد که امروز بعد از گذشت ۲۰ سال شاهد خروج خفت بار آنان از افغانستان هستیم.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار