عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** خاموشی زیگزاگی معابر گلستان موجب صرفه‌جویی هزار و ۸۰۰ کیلوواتی برق شد

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت که خاموشی زیگزاگی چراغ‌های روشنایی بزرگراه‌های گلستان در ۲ ماهه پاییز موجب صرفه‌جویی هزار و ۸۰۰ مگاواتی برق شد.

 

*** ۲۰۰ فرزند با مادر ایرانی در گلستان تابعیت جمهوری اسلامی دریافت کردند

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان گفت که تاکنون بیش از ۲۰۰ فرزند زاده شده از مادر ایرانی اهل این استان و پدر خارجی موفق به دریافت شناسنامه و تابعیت جمهوری اسلامی ایران شدند.

 

*** پنج‌شنبه مشکلات‌ خلیج‌گرگان با حضور رئیس جمهور بررسی می‌شود

فارس نوشت: مسوول فراکسیون شمال کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و تماس تلفنی با رئیس جمهور قرار است مشکلات سه استان شمالی در روز پنج‌شنبه با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور برررسی شود.

 

*** مدیر منطقه آزاد اینچه برون تا پایان آذرماه انتخاب می شود

مهر نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از انتخاب مدیر منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه برون تا پایان آذرماه خبرداد و گفت: تلاش می کنیم مدیری توانمند و زبده انتخاب شود.

 

*** مشکل آب شرب و نجات خلیج گرگان در صدر مطالبات استان گلستان از دولت سیزدهم

تسنیم نوشت: دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی، حل مشکل آب شرب استان، نجات خلیج گرگان، زهکشی اراضی، رفع مشکل پتروشیمی و تکمیل برخی پروژه‌های نیمه تمام را از مطالبات استان در سفر رئیس جمهور به استان اعلام کرد.

 

*** تزریق دُز اول واکسن کرونا به ۹۳ درصد از دانش آموزان گلستانی

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از تزریق دُز اول واکسن کرونا به ۹۳ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان خبر داد.

 

*** اجرای کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک دی ماه به پایان می‌رسد

ایرنا نوشت: معاون برنامه‌ریزی، توسعه و مدیریت سازمان بیمه سلامت گفت : براساس قانون بودجه ۱۴۰۰ ، دی ماه سال جاری آخرین فرصت استقرار کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک تعیین شده و سازمان خود را برای بهره‌برداری از این طرح آماده کرده است.

 

*** سامانه تلفن‌ ۱۲۵ آتش نشانی گرگان قطع شد/ اعلام شماره‌های جایگزین

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از قطع شدن سامانه تلفن‌ ۱۲۵ آتش نشانی گرگان خبر داد.

 

*** مطالبه چند ساله شرکت تعاونی روستایی نمونه کشور در گلستان

فارس نوشت: مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی «قپان علیا» گفت: در صورت واگذاری عاملیت کارگزاری توزیع کود به این شرکت تعاونی مشکلات کشاورزان در ۲۰ روستایی که تحت پوشش این شرکت تعاونی قرار دارد تا حد بسیار زیادی رفع خواهد شد با این وجود هنوز به این مطالبه چند ساله تعاونی و اعضای آن ترتیب اثری داده نشده است.

 

*** برگزاری جشن شکرگزاری برداشت میگو

صدا و سیما نوشت: امسال پرورش دهندگان میگو از سطح پرورش هزار و ۲۰۰ هکتار در ۸۰ مزرعه در گمیشان یک هزار و ۵۶۵ تن محصول تولید کردند.

 

*** شکارچی غیرمجاز در پارک ملی گلستان دستگیر شد

ایرنا نوشت: رییس پارک ملی گلستان گفت: ماموران اجرایی واحد محیط‌بانی منطقه سولگرد موفق به دستگیری یک شکارچی غیرمجاز به همراه بقایای ۲ راس قوچ وحشی شدند.

 

*** ساخت مخزن آب در آزادشهر به کجا رسید؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: ساخت مخزن آب در آزادشهر در انتظار برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

 

*** تجلیل از کسبه خوشنام گرگان با مشارکت تبلیغات اسلامی گلستان

مهرنوشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از کسبه خوشنام و با انصاف گرگانی که با ارائه جنس با کیفیت و شرکت در کمک های مومنانه در ایام کرونا به مردم خدمت رسانی کردند تقدیر شد.

 

*** سطح زراعت چوب در کشور به ۴۰ هزار هکتار افزایش یافت

تسنیم نوشت: معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از افزایش ۱۸ هزار هکتاری سطح زراعت چوب در کشور خبر داد و گفت: امسال این طرح در ۴۰ هزار هکتار از اراضی کشور اجرا می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار