عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن بخوانید.

 

*** درآمد ۳۰میلیارد تومانی از فروش املاک مازاد دولتی در گلستان

صدا و سیما نوشت: شصت و چهار ملک دولتی و اداری مازاد در استان گلستان فروخته می‌شود.

 

*** ظرفیت های گردشگری گلستان خاک می خورد

مهر نوشت: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما از ظرفیت های گردشگری گلستان به درستی استفاده نکرده ایم، گفت: وضع موجود گردشگری با وضعیت مطلوب فاصله بسیار دارد.

 

*** جذب تسهیلات مسکن، خیلی وضعیت خوبی ندارد

صدا و سیما نوشت: بر اساس گزارش بنیاد مسکن، به تناسب ارسال پرونده‌ها به بانک‌های عامل، جذب تسهیلات بخش مسکن در استان گلستان خیلی وضعیت خوبی ندارد.

 

*** اعلام هشدار آتش‌سوزی عرصه‌های جنگلی در استان گلستان/آماده‌باش نیروها برای مقابله با حریق

تسنیم نوشت: با ورود سامانه کم فشار و انتقال گرما با تقویت جریانات جنوبی و افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در استان گلستان، هشدار آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی استان صادر شد.

 

*** بیمارستان تامین اجتماعی گرگان به ام‌آرآی و ۵۰ تخت بستری مجهز می‌شود

ایرنا نوشت: مدیرکل تامین اجتماعی گلستان با تشریح دستاوردهای سفر سرپرست سازمان تامین اجتماعی به این استان گفت که اختصاص یک دستگاه ام‌آرآی و ۵۰ تخت بستری و همچنین ۶ تخت دیالیز برای بیمارستان تامین اجتماعی گرگان بخشی از این مصوبات است.

 

*** «تفکیک اراضی» آفت کشاورزی گلستان

مهر نوشت: گسترش پدیده خرد شدن اراضی زراعی و از بین رفتن یکپارچگی مزارع در گلستان از جمله عوامل موثر در کاهش بهره وری بوده که استمرار این رویه کشت و زرع را غیراقتصادی و زیان ده می کند.

 

*** نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان برگزار می‌شود

تسنیم نوشت: رئیس خانه مطبوعات استان گلستان از برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان در زمستان امسال خبر داد.

 

*** زهکشی؛ درمانی برای مهار سیل و جلوگیری از شوری اراضی در گلستان

فارس نوشت: به گفته کارشناسان، زهکشی یکی از راه‌های مؤثر برای جلوگیری از وقوع سیلاب و بهره‌وری از این اراضی شور محسوب می‌شود، در حالی که سال‌ها از ضرورت اجرا شدن زهکشی اراضی در گلستان می‌گذرد هنوز شاهد پیشرفت کند این عملیات از سوی دستگاه‌های متولی هستیم.

 

*** 100 هزار خانه روستایی غیرمقاوم در استان گلستان وجود دارد

تسنیم نوشت: مدیرکل بحران گلستان با اشاره به اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان، از وجود بیش از ۱۰۰ هزار خانه غیرمقاوم و ناایمن در روستاهای استان خبر داد.

 

*** تجاوز 20 ساله در مراتع مراوه‌تپه/ منابع‌طبیعی دست‌اندازان اراضی ملی را معرفی کند

فارس نوشت:رئیس حوزه قضایی شهرستان مراوه‌تپه از اجرای حکم خلع ید یک‌هزار مترمربع از مراتع این شهرستان خبر داد.

 

*** اما و اگرهای تله‌کابین گرگان؛ قول شهردار برای اینکه درختی قطع نشود

تسنیم نوشت: حدود دو دهه از مطرح شدن پروژه تله کابین ناهارخوران گرگان می‌گذرد ولی هنوز اما و اگرهای مربوط به آن به قوت خود باقی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار