عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

ذخیره سازی ۳۰۰۰ تن برنج در گلستان/ ۸۰۰۰ تن سویا خریداری شد
مهر نوشت: مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان از ذخیره سازی سه هزار و ۵۰۰ تن برنج در استان خبرداد و گفت: هشت هزار تن سویا در سال جاری از کشاورزان گلستانی خریداری شد.

بنیادعلوی ۳۵۰ بسته غذایی بین زنان باردار مراوه‌تپه توزیع کرد
ایرنا نوشت: دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در مراوه‌تپه گفت که این نهاد به منظور حمایت از زنان و مادران باردار و شیرده در معرض سوء تغذیه در این شهرستان مرزی ۳۵۰ بسته غذایی و معیشتی بین آنها توزیع کرد.

نیاز به احداث اردوگاه ترک اعتیاد در شرق گلستان
فارس نوشت: رئیس دادگستری گنبدکاووس گفت: در سطح استان تنها اردوگاه ترک اعتیاد توسکستان فعالیت دارد و با توجه به ظرفیت استان گلستان و وجود معتادان نیاز به احداث اردوگاه از طریق ماده ۱۶ ویژه معتادان بدون جرائم در شرق به مرکزیت شهرستان گنبدکاووس است.

۴۹۰ فقره پرونده برای قطع درختان در گلستان تشکیل شد
مهر نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: در هشت ماهه امسال، ۴۹۰ پرونده برای قطع درختان و ۵۵۸ فقره پرونده تعلیف دام غیرمجاز در گلستان برای متجاوزان به منابع طبیعی تشکیل شده است.

۲ هزار و ۳۴۰ تن کالای اساسی سال جاری در گنبدکاووس توزیع شد
ایرنا نوشت: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس اعلام کرد که در سال جاری ۲ هزار و ۳۴۰ تن انواع کالاهای اساسی به منظور کنترل بازار و قیمت کالاها و با نرخ مصوب در این شهرستان توزیع شده است.

پرداخت با تاخیر مطالبات سویاکاران گلستانی ادامه دارد
باشگاه خبرنگاران نوشت: پرداخت طلب سویاکاران گلستانی از سوی دولت مدتی با بدقولی‌هایی همراه بوده و علی رغم اعلام تاریخ چندباره این پرداخت‌ها با تاخیر به برخی از کشاورزان گلستانی پرداخت شده است.

حذف سهمیه سوخت ماشین‌های کشاورزی بدون پلاک
صدا و سیما نوشت: از اول بهمن ماه در گلستان به ماشین‌های کشاورزی بدون پلاک سوخت تخصیص پیدا نمی‌کند.

به خاطر برخورد بد مدیر ترک تحصیل کردم/ نمی خواستم مادرم بیرون کار کند
ایسنا نوشت: محمدحسام نوجوان کتاب فروش مهربان و پرطراوت گرگانی از آرزوهایش برایمان گفت، آرزوهایش همان چیزهایی است که برای اکثر نوجوانان همسن او بدون هیچ دردسری مهیاست اما محمدحسام با غیرت و اراده به دنبال تصویر کردن همه آنهاست، او در این مسیر رشد حتی کتک خورده اما نه تنها اراده اش سست نشد بلکه رویای داشتن مغازه کتاب فروشی را در سر می‌پروراند، درست روبروی همان مغازه‌ای که به خاطر پهن کردن بساط فروش کتاب از صاحبش کتک خورده است.

هکتار از اراضی جنگلی پارک ملی گلستان سوخت
شبستان نوشت: کنعانی گفت: حریق ۱۰ و نیم هکتار از اراضی جنگلی پارک ملی گلستان در چند روز گذشته اطفا شد.

تاکنون ایجاد کانال زهکشی ۳۵ هزار هکتار اراضی گلستان پایان یافت
ایرنا نوشت: مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی گلستان با اشاره به تعهد ۵۰ هزار هکتاری این سازمان برای اجرای طرح زهکشی گفت که تاکنون ایجاد کانال اصلی زهکشی برای پوشش ۳۵ هزار هکتار از اراضی شوره‌زار استان به پایان رسید.

مطالعات اولیه اتصال خط ریلی اینچه‌برون به شاهرود تکمیل شد
تسنیم نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: مطالعات اولیه فاز شناخت طرح اتصال خط ریلی اینچه‌برون به شاهرود تکمیل شده و بخش خصوصی نیز برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در آن اعلام آمادگی کرده است.

تخریب۳۲۰هکتارازعرصه‌های منابع طبیعی گلستان/۲۰۰پرونده درمحاکم قضایی درحال رسیدگی است
شبستان نوشت: لطفی گفت: در ۸ ماهه امسال، حدود ۳۲۸ فقره تخریب و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی گلستان صورت گرفت که ۳۲۰ هکتار از عرصه های منابع طبیعی مورد تخریب قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار