رئیس کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس گفت: در آغاز فصل سرما و با کمک خیرین گنبدی تعداد ۳۸۶ بخاری گازی بین‌نیازمندان توزیع شد.

نیکوکار گنبدی گرمابخش خانه‌های نیازمندان شد/توزیع۳۸۶ عدد بخاری گازی بین‌نیازمندان گنبدی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، محسن خداپرست صبح امروز در حاشیه مراسم اهدای بخاری گازی بین نیازمندان در مسجد امام رضا (ع) محله «سیدآباد گنبدکاووس» در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در آستانه دومین سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه با هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی ( ره) و خیرین تعداد ۳۸۶ عدد بخاری گازی  تهیه و بین نیازمندان گنبدی توزیع شد.

وی تصریح کرد: از تعداد ۳۸۶ عدد بخاری تعداد ۲۸۶ عدد به صورت هم‌افزایی با خیرین و کمیته امداد تهیه شده و تعداد ۱۰۰ عدد بخاری گازی را شخصا «حاج محمد شهرکی» خریداری و به افراد نیازمند اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس خاطرنشان کرد: افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که نیاز مبرم به وسایل گرمایشی داشتند، شناسایی و بین آنها توزیع می‌شود.
حاج محمد شهرکی خیر گنبدی

خداپرست گفت: هر بخاری گازی به مبلغ یک‌میلیون ۸۸۰ هزار تومان خریداری شده که در طرح هم‌افزایی تعداد ۲۸۶ عدد از این بخاری‌ها با مشارکت ۵۰ درصدی بین خیرین و کمیته امداد تهیه شده است.

نیکوکار گنبدی در این مراسم اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه و در راستای منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌های خیرخواهانه برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته شده است.

حاج‌محمد شهرکی بیان کرد: در فاز نخست امروز  تعداد ۱۰۰ عدد بخاری گازی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود و در فازهای بعدی توزیع بسته‌های معیشتی و دیگر اقلام‌ مورد نیاز افراد نیازمند در دستور کار قرار دارد.

وی با گلایه از برخی مسوولان گفت: مسوولان و مدیران  دستگاه‌‌های اجرایی خیرین را در کنار خود احساس کنند و اگر نیکوکاران در فعالیت‌های خیرخواهانه مشارکت دارند در راستای‌ منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم است.

مسوول مرکز نیکوکاری باب‌الحوائج خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسوولان به این امر واقف نبوده و تعامل لازم در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها با خیرین ندارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار