فرماندار گالیکش در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان:

فرماندار گالیکش در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، سعادت و سربلندی جامعه را در پی دارد. لذا رفتار و سیره شهدای والامقام باید در سرلوحه امور مسئولین شهرستان قرار گیرد.

نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، سعادت و سربلندی جامعه را در پی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری گالیکش، اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان بهمراه سرایلو رئیس بنیاد شهید شهرستان‌های مینودشت و گالیکش،‌ با حضور در فرمانداری گالیکش، با علی جوان فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار گالیکش در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده شهدا، عزیزان و ولی نعمتان ما هستند و همه مسئولین همواره باید خدمت و دیدار با آنها را جز مهمترین اولویت کاری خود قرار دهند.

علی جوان با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، ثمره و مدیون از خود گذشتگی و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، افزود: پیگیری و رفع مشکلات خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه شرعی و ملی است و لازم است مدیران ادارات شهرستان در این خصوص اقدامات لازم را مدنظر قرار دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار