رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: حدود ۱۲ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در شهرستان وجود دارد که برای تکمیل آنها به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

گنبدکاووس سیزدهم شهرستان گلستان در سرانه ورزشی/ برگزاری مسابقات بومی و محلی گنبدکاووس در دهه ‌فجر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، حجت‌الله یوسفی صبح امروز در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان با موضوع برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: عدم فضای مناسب ورزشی و اعتبارات محدود و کم در حوزه ورزش مهمترین مشکل هیئت‌های ورزشی در شهرستان گنبدکاووس است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۲ پروژه نیمه‌تمام در شهرستان وجود دارد که برای تکمیل آن به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: شهرستان گنبدکاووس به لحاظ قهرمانی رتبه نخست در سطح استان را دارا بوده اما در حوزه سرانه ورزشی بسیار پایین هستیم و در استان جزو سیزدهم شهرستان با سرانه ۳۳ درصد قرار داریم، اگر این پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شود سرانه ورزشی ما به ۵۰ درصد ارتقاء خواهد یافت.


علاقمندان والیبال گنبدکاووس


علاقمندان اسبدوانی در گنبدکاووس

 

وی در خصوص برنامه‌های دهه فجر بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، غبارروبی مزار گلزار شهدا، مسابقات ورزشی متنوع در رشته‌های مختلف ورزشی، تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و روسای هیئت‌های ورزشی، همایش پیاده‌روی در مناطق محروم و حاشین‌نشین شهر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و استعدادیابی، دیدار با ائمه جمعه، مسابقات رالی خانوادگی و غیره از جمله برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

یوسفی گفت: برگزاری مسابقات بومی و محلی مانند طناب‌کشی، هفت سنگ، فوتسال بانوان، دارت، کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با ورزش هاکی، برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش آموزان دختر و پسر به صورت مجزا و رژه سوارکاران با اسب از جمله برنامه‌های مهم ایام دهه فجر است.

در این نشست روسای‌های هیئت‌های ورزشی برنامه‌های ایام دهه فجر خود را اعلام کردند.
گنبدکاووس دارای ۴۲ هیئت ورزشی فعال در رشته‌های مختلف دارد که به جز بوکس، بانوان نیز در همه رشته‌های ورزشی فعالیت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار