معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۲۳۰ ارتش در گلستان با بیان اینکه بیشترین جرم در دادسرای نظامی متعلق به فرار از خدمت سربازان در نیروهای مسلح است، گفت: خوشبختانه نیروی مسلح گلستان جزو سالم‌ترین افراد هستند.

نیروی مسلح گلستان جزو سالم‌ترین افراد هستند/ تقدیر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حمید حیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و تشریح برنامه‌های تیپ اظهار کرد: بیشترین جرم در دادسرای نظامی متعلق به فرار از خدمت سربازان در نیروهای مسلح است که خوشبختانه نیروی مسلح گلستان جزو سالم‌ترین افراد هستند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های تیپ ۲۳۰ ارتش گلستان تجلیل از کادر درمانی ۵۶۰ منطقه‌ای، غبارروبی از مزار مطهر شهدا، کارگاه مهارت‌آموزی سربازان، رژه موتوری، زنگ انقلاب و برگزاری ۲۵۰ مسابقه ورزشی و همچنین تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و خادمان ورزشی است.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۲۳۰ ارتش در گلستان از برگزاری ۱۰۰ ایستگاه فرهنگی توسط مردم در نقاط مختلف روستا و شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جشنواره شهرستانی، سرود فجر، یادواره شهدا، والفجر هشت از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این استان است.

حیدری با بیان اینکه بهترین پرسنل در ارتش خدمت می‌کنند، تصریح کرد: بیشترین جرم در دادسرای نظامی مروط به فرار سربازان است که خوشبختانه ما در این زمینه مشکلی نداریم.

وی ابراز کرد: سربازان بعد از فارغ شدن از خدمت سربازی دغدغه کار دارند اگر حرفه‌ای در دوران سربازی بیاموزند می‌توانند در زندگی شخصی‌شان استفاده کنند به عنوان مثال جوشکاری، برق، کشاورزی و زنبورداری یک حرفه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار