فرماندار کلاله با اشاره به گلایه شهروندان از انتشار بوی نامطبوع کشتارگاه طیور این شهرستان بر ضرورت رفع این مشکل تاکید کرد.

فرماندار کلاله بر ضرورت رفع بوی بد کشتارگاه طیور این شهرستان تاکید کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، کلاله یک کشتارگاه مجهز با ظرفیت چهار هزار قطعه در ساعت دارد که تولیدات مراکز پرورش مرغ گوشتی شهرستان و شهرهای همجوار در این مکان کشتار می‌شود.

به تازگی فیلم کوتاهی از گلایه مردم نسبت به وضعیت بوی نامطبوعی از کشتارگاه طیور کلاله در فضای مجازی منتشر شد که فرماندار  به اتفاق رییس شبکه بهداشت و درمان، بخشدار مرکزی، رییس محیط زیست و نمایندگان جهادکشاورزی و دامپزشکی چهارشنبه شب از این واحد بازدید کردند.

فرماندار کلاله ضمن بازدید از کوره بوسوز و سیستم تصفیه فاضلاب این واحد صنعتی گفت: با وجود اینکه این کشتارگاه ظرفیتی برای شهرستان است اما سلامت و رضایتمندی شهروندان برای ما مهم تر از آن است.

فرهاد شیبک از رییس محیط زیست و بهداشت شهرستان خواست نمونه‌ای از آب فاضلاب کشتارگاه برای آزمایش بگیرند و در روزهای آینده نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند.

وی از  نمایندگان جهاد کشاورزی و دامپزشکی حاضر در کشتارگاه خواست نظارت مستمر بر کشتار مرغ روزانه داشته باشند تا بیش از ظرفیت واحد صنعتی، کشتار صورت نگیرد.

فرماندار کلاله از دستگاهای متولی خواستار شناسایی علل و عوامل انتشار بوی نامطبوع این کشتارگاه و رفع آن شد.

شهرستان کلاله با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار