مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حفظ و نشر این فرهنگ سترگ در جامعه مهمترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت بنیاد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در همایش بزرگ ایثارگران که به مناسبت روز شهید در شهرستان کردکوی برگزار شد اشاره به توفیق بزرگ خدمت به جامعه ایثارگری گفت: شهدا با نثار خون و هستی خود در راه خدا، اسلام و پیروزی و بقای نظام، بهترین گواه و حجّت موجه برای حقانیت راه امام راحل و انقلاب اسلامی هستند.
وی با تاکید برضرورت بزرگداشت یاد و نام شهیدان و ادامه راه آنها از سوی مردم و مسوولان بیان داشت: مقام والا و عنایات شهیدان می‌طلبد تا همه ما در رفتار و گفتار خویش در زندگی فردی و اجتماعی تجدید نظر کنیم و همواره پیرو راه شهیدان، امام راحل و ولایت فقیه باشیم.
وی با اشاره به عنایات شهدا به ملت ایران افزود: شهیدان ذخایر عالم بقا هستند و بسیار دیده و شنیده شده که در همین دنیا هم نسبت به ملت نصرت و عنایت داشته‌اند.
این مقام مسئول بابیان اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه‌ای خطیر و سنگین است، بیان کرد: نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهم وظایف بنیاد و دستگاه‌های اجرایی است وزنده نگه‌داشتن این فرهنگ یکی از راه‌های تکریم خانواده‌های شهداست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حفظ و نشر این فرهنگ سترگ در جامعه مهمترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار