مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: شهروندان برای تزریق واکسن کرونا در تعطیلات نوروزی به ۱۶ مرکز در نظر گرفته شده در ۱۴ شهرستان این استان مراجعه کنند.

شهروندان گلستانی به ۱۶ مرکز تزریق واکسن کرونا در ایام نوروز مراجعه کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در ۱۲ شهرستان‌ استان یک مرکز و در ۲ شهرستان مراوه‌تپه و گمیشان هر کدام ۲ مرکز از دوم تا ۱۲ فروردین کار واکسیناسیون مراجعه کنندگان را انجام می‌دهند.

وی افزود: واکسیناسیون در عید نوروز به ترتیب در مصلی خاتم الانبیا(ص) آزادشهر، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ آق‌قلا، بیمارستان قدیم بندرگز، سالن ورزشی عظیم گل بندرترکمن، مرکز جامع سلامت رامیان، پایگاه ولیعصر علی‌آبادکتول، مصلی نمازجمعه کردکوی، پایگاه صدف کلاله، پایگاه تجمیعی شماره یک گالیکش، سالن خورشید گرگان، سالن ورزشی حجاب گنبدکاووس، پایگاه تجمیعی شماره یک مینودشت، ساختمان جهاد قدیم شهر گلیداغ و مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهری مراوه‌تپه و اول بلوار مرزبانان گمیش‌تپه و اول بلوار بخشداری سیمین‌شهر گمیشان انجام می‌شود.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: تاکنون در مجموع سه میلیون و ۲۱۳ هزار و ۷۸۶ دز واکسن کرونا شامل یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۸۶۴ دز در نوبت اول، یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۴ دز در نوبت دوم و ۴۷۹ هزار و ۸۹۸ دز در نوبت سوم به مردم استان تزریق شده است.

وی افزود: ۹۳.۱ درصد واجدان شرایط در استان نوبت اول و ۸۲.۱ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند و میزان تزریق دز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال گلستان هم به ۳۶ درصد رسیده است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: طبق آخرین رنگبندی اعلام شده مینودشت در وضعیت قرمز، شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن و گنبدکاووس در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های آزادشهر، آق‌قلا، رامیان، علی‌آبادکتول، کردکوی، گالیکش، گرگان، کلاله، مراوه‌تپه و گمیشان در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

 

 
  •  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار