معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: بیش از ۲۰۰ هزار اقامت در نوروز امسال در گلستان ثبت شده و بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از اماکن گردشگری بازدید کردند.

۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از اماکن گردشگری گلستان بازدید کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سیدمحمدرضا سیدالنگی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری گلستان اظهارکرد: ۵۰ نوروزگاه، ۲۸ بازارچه دائمی با ۴۳۰ غرفه در ۱۴ شهرستان و ۲۷ جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا در ۲۷ بخش برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: بیش از ۲۰۰ هزار اقامت در استان ثبت شده و بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از اماکن گردشگری بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان هم گفت: بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های مختلف شامل ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار و ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر رییس جمهور به گلستان مصوب شد.

سیدمحمد دهنوی افزود: هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان از اعتبارات سفر در قالب پروژه های مختلف به حساب دستگاه های مربوطه واریز شده است.

وی بیان کرد: پروژه هایی همچون لایروبی خلیج گرگان، طرح گردشگری آشوراده، پتروشیمی، راه آهن و غیره به طور جدی پیگیری می شود.

دهنوی ادامه داد: خوشبختانه ستاد اجرایی خدمات سفر فعال و چابک بود و در عین حال فعالیت های ستاد تنظیم بازار در استان قابل تقدیر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار