مسئول تبلیغات اسلامی شهر مرزی اینچه‌برون گفت: وحدت و انسجام اقوام و مذاهب ایران اسلامی با این‌گونه حرکات و ترفندهای دشمنان، مزدوران و افراد خود فروخته به راحتی از بین نمی رود.

آخوند چرکزی: وحدت و انسجام اقوام و مذاهب اسلامی با ترفندهای دشمنان خدشه‌ای وارد نمی‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حاج آخوند عبدالغفور چرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان ضمن محکومیت هتک حرمت حرم مطهر رضوی و ترور ساحت مقدس روحانیت تشیع و تسنن در ایام ماه رمضان المبارک اظهارداشت: وحدت و انسجام اقوام و مذاهب ایران اسلامی با این‌گونه حرکات و ترفندهای دشمنان، مزدوران و افراد خود فروخته به راحتی از بین نمی‌رود.

وی با بیان اینکه، دشمنان با چنین رفتارهایی سعی در از بین بردن اتحاد و همدلی مسلمین دارند، افزود:  امروز دشمن چشم دیدن عزت، افتخار، عظمت و اقتدار ایران اسلامی با تنوعی از اقوام مختلف و مذاهب گوناگون را ندارد، پس می خواهد با چنین اعمال و ترفندهایی با ایجاد تفرقه و دو دستگی، امنیت و آرامش ما را برهم بزند.

مسئول تبلیغات اسلامی شهر مرزی  اینچه‌برون اظهار کرد: اما دشمن نمی‌داند که هرچقدر بیشتر دست به حرکات بزند، وحدت و انسجام مسلمین بیشتر و بیشتر خواهد شد.

آخوند چرکزی تاکید کرد: مسجد و یا اماکن مذهبی اماکن مقدسی هستند که مکانی امن برای دلدادگان به خداوند متعال است.

وی اظهارداشت: از قوه قضاییه و نیروهای نظامی و امنیتی درخواست می‌کنیم عاملین و افرادی را که سبب چنین رفتارهایی وحشیانه ای شدند را به سزای اعمالشان برساند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار