بخشدار کلاله گفت: به علت کارشکنی یکی از عوامل تیم شوراها و دهیاری ها، به استان اعلام کردیم که تیمی برای شرکت در مسابقات نداریم.

کارشکنی یکی از عوامل تیم، مانع حضور تیم فوتسال شوراها و دهیاری ها در مسابقات شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ یکی از مخاطبین این سایت با ارسال متنی مبنی بر"عدم شرکت تیم فوتسال شوراها و دهیاری های کلاله در مسابقات استانی به همت نفوذ یک فرد خاص در بخشداری کلاله" اعتراض خود را ازعدم حضور تیم این شهرستان به مسابقات استانی اعلام کرد.

در متن ارسالی این مخاطب آمده است:

اختلاف درون یک گروه ،عدم انسجام تیمی و دو دستگی مهمترین عامل شکست و عدم توفیق گروه ها و تشکیلات در تمامی زمینه ها می‌باشد در این بین کینه و نفاق فرد یا جناح متلاتم کننده آرامش تشکیلات از اهم مسائل شکست بوده اما قبیح تر از تمامی این مسائل عدم تمایل مسئول یا مدیر گروه،انهم صرفا به دلیل نفوذ یک فرد و شخص حامی می باشد و به صورتی که مدیر مربوطه صرفا به جهت جلب نظر آن  فرد اقدام به تخریب و تضعیف انسجام گروه نماید.

نمونه بارز این مورد عدم تمایل بخشدار کلاله  برای شرکت تیم فوتسال شورا و دهیاران شهرستان کلاله در مسابقات استانی میباشد،ایشان صرفا به دلیل جلب نظر فردی خاص از قومیتی خاص از شرکت تیم شورا ها و دهیاران در مسابقات استانی جلوگیری می کند

تیمی متشکل از شوراها که حقوق و مزایای چندانی دریافت نمی‌کنند و بدون برخورداری از هر گونه مزایا با حداقل ها در حال خدمت هستند و نهایتا نتیجه زحماتشان بنام بخشدار نوشته می شود

پروژه هایی که با تلاش و کوشش شورا و دهیاران در روستا ها اجرا میگردد به هنگام افتتاحیه از آقای بخشدار عکس گرفته میشود انصاف نیست تیمی متشکل از دهیاران و شوراهای زحمتکش که الحق تیم با تمرینات منظم امید کسب مقام در سطح استان بوده و لا کن آقای بخشدار جلب نظر فرد خاص را مقدم و ارجح بر خشنودی و جلب رضایت مردم منطقه تشخیص داده اند.

و براستی چگونه یک مدیر در نظام اسلامی اولویت یک فرد را مقدم بر خواسته های عمومی می بیند.

چطور مدیران کشوری کسانی را که اولویت‌شان روابط شخصی است را به عنوان مدیران منطقه ای می گمارند.

بخشدار کلاله: به علت کارشکنی یکی از عوامل تیم، مانع حضور تیم فوتسال شوراها و دهیاری ها در مسابقات شدم

محمد پیری بخشدار کلاله در این راستا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بخشداری کلاله یکی از اعضای شورا و دهیاری ها را مامور تشکیل تیم فوتسال شوراها و دهیاری ها برای شرکت در مسابقات استانی کرد.

وی افزود: با وجود اینکه اقدام کننده این کار بخشداری کلاله بود؛ در عین ناباوری و پس از تشکیل تیم، شاهد لابی یکی از عوامل یاد شده با مسئولین استانی برای دریافت اعتبارات برای تیم با ادعای عدم پرداخت اعتبار از سوی بخشداری کلاله بودیم.

بخشدار کلاله ادامه داد: این اقدام در حالی انجام شد که برای دریافت اعتبار به بخشداری کلاله مراجعه و مکاتبه ای انجام نشده است و با تماس مسئولین استانی، ما نیز انصراف خود را از حضور این تیم در مسابقات استانی اعلام کردیم.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار