امام جمعه شهر فراغی:

آخوند صفری گفت: معیشت و اقتصاد مردم با «جهش تولید» رونق پیدا خواهد کرد.

معیشت مردم با «جهش تولید» رونق پیدا خواهد کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند «محمد امین صفری» با اشاره به شعار سال به عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ایران اسلامی کشوری با مردمانی سختکوش و با استعداد فراوان است و می‌توانیم با همدلی و همزبانی و تلاش بیشتر میهن اسلامی خود را مثل همیشه سرافراز کرده ومعیشت و اقتصاد مردم را با «جهش تولید» رونق دهیم.

 

امام جمعه شهر فراغی تاکید کرد: یکی از اتفاقات مبارک در کشور ما انتخاب شعار سال است که جهت گیری یکساله کشور را برای مسئولان و مردم تعیین و مشخص می‌کند.

 

وی با اشاره به تعیین راهبرد مقام معظم رهبری برای سال جاری با عنوان «سال جهش تولید» اظهار داشت: این شعار بسیار حساب شده است و دقیقا آنچه که نیاز شرایط فعلی کشور ماست در آن لحاظ شده است البته مقام معظم رهبری در سالیان گذشته نیز شعار سال انتخاب می‌فرمودند و آن انتخاب‌ها نیز متناسب با شرایط آن روز بود و اکنون چندین سال است که شعارها محتوای اقتصادی دارد.

 

آخوند صفری گفت: از سال ۹۶ تاکنون، این چهارمین سالی است که مقام معظم رهبری با هوشمندی کامل، شعار سال را بر مبنای تولید اعلام می کند که این نشان می‌دهد ایشان تلاش دارند تا در اوج تحریم‌ها، از فرصت جهش تولید و استفاده از ظرفیت‌های تولید داخلی، استفاده شود.

 

وی با اشاره به اینکه با استغفار، دعا و صدقه به درگاه خداوند متعال می توان از بلایا به دور ماند، افزود: بهترین عیدی امسال می تواند دعا در حق بیماران مبتلا به کرونا و سربلندی پزشکانی که به عنوان مجاهدین سلامت جهاد می کنند باشد.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار