حسینی نیا به تعطیلی تفرجگاه ها در شهر قرمز اشاره کرد و گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا تردد در تفرجگاه های شهرستان برای خودروهای غیربومی ممنوع است.

محدودیت تردد در تنگه چهل چای برای خودرهای غیربومی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید ابوالفضل حسینی نیا» صبح امروز (یکشنبه 11 آبان) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا تردد در تفرجگاه های شهرستان برای خودروهای غیربومی ممنوع است.

 

فرماندار مینودشت به وضعیت قرمز کرونا شهرستان مینودشت اشاره کرد و ادامه داد: براساس مصوبه ستاد کرونا در وضعیت قرمز محدودیت ها شدید شده است.

 

حسینی نیا یادآور شد: با توجه به وضعیت شهرستان تنگه چهل چای که یک مکان گردشگری در شهرستان به شمار می رود برای تردد مردم شهرستان محدود شده است ولی شاهد حضور مسافران از خارج از شهرستان به این منطقه هستیم.

 

وی گفت: حضور این مسافران باعث به خطر افتادن جان اهالی منطقه می شود و لذا براساس مصوبه ستاد کرونا و به منظور حفظ سلامتی مردم تردد این خودروها در این محور ممنوع است.

 

فرماندار مینودشت به فعالیت بومگردی ها اشاره کرد و افزود: اگر بومگردی فعالیت داشته باشند مثل هتل ها مسافران در این منطقه حضور پیدا می کنند و بر این اساس نمی توانیم شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

 

حسینی بیان کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا رستوران های بیرون بر می توانند فعالیت کنند و سرو غذا در رستوران ها ممنوع است.

 

وی گفت: کماکان در نصب دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان مینودشت با مشکل رو به رو است و باید مجوزات لازم برای نصب دستگاه صادر شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار