دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان:

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: کمبود منابع آبی آسایش و آرامش مردم را به هم ریخته و این مسئله به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

کمبود منابع آبی آسایش و آرامش مردم را به هم ریخته است

به گزارش خبرنگار گلستان24، غلامرضا منتظری عصر امروز در جلسه اضطراری نمایندگان استان گلستان با موضوع آب و مشکلات آبرسانی اظهار کرد: کمبود منابع آبی آسایش و آرامش مردم را به هم ریخته و این مسئله به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

وی  با بیان اینکه برخی خواسته و ناخواسته به مسئله مشکلات مردم در قطعی آب و برق دامن می زنند، ادامه داد: سطح انتظارات مردم بالا است و پس از انتخابات از مسئولان توقع داشتند مشکلات آنها کمتر شود.

منتظری به نابه سامانی های فضای مجازی اشاره کرد و  گفت: باید اقداماتی را در نظر بگیریم که در حوزه آب منطقه ای رنج ها و مشکلات کاهش پیدا کند،  مردم با مشکلاتی مثل مسکن، معیشت و اشتغال رو به رو هستند و نباید با مشکلات آب و برق کاسه صبر مردم را لبریز کنیم.

وی افزود: در  نشست با مجمع نمایندگان تلاش می کنیم که بتوانیم این مسائل را برطرف کنیم، مشکل اساسی ما در حوزه مدیریت تولید است و باید تلاش کنیم این مشکلات برطرف شود.

این مقام مسئول متذکر شد: بنا شد نشست تخصصی اتفاق بیفتد و به یک مدل در تامین برق دست پیدا کنیم و قابل پیش بینی است که در سال آینده نیز چنین مشکلاتی را شاهد باشیم.

منتظری بیان کرد: کاسه صبر مردم لبریز شده و برای حل مشکلات باید جهادی عمل کرد و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار