رئیس سازمان صمت گلستان:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: اختلالاتی در بازار ماکارونی به وجود آمد که با مذاکره با دو شرکت پخش عمده و واردات ماکارونی، بازار ما به تعادل می‌رسد.

بازار ماکارونی در گلستان متعادل می شود

به گزارش گلستان 24، درویشعلی حسن زاده،  در جلسه شورای اداری استان گلستان، از برنامه ریزی این سازمان در راستای مردمی کردن یارانه‌ها، در پنج حوزه خبر داد و اظهار کرد: تقویت نظارت بر بازار اولین اولویت ما از هفته گذشته بود که با همکاری نیروهای ستادی و مدیران شهرستان‌ها این امر نظارت ویژه ای بر تامین و عرضه کالاهای اساسی موجود در بازار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: از دیگر تمهیداتی که توسط این سازمان اندیشیده شد تامین و تولید دو کالای روغن و ماکارونی است که وجود دو واحد صنفی تولید روغن ظرفیت خوبی در استان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به آزادسازی یارانه آرد، اختلالاتی در بازار در راستای خرید ماکارونی به وجود آمد که با پیگیری‌های انجام شده و مذاکره با دو شرکت پخش عمده ماکارونی ۲۰۰ تن ماکارونی به استان وارد شده و بازار ما را به تعادل می‌رساند.

حسینعلی خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم از مراجعه افراد زیادی به سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخن گفت که با مشکل عدم دریافت یارانه‌ها روبرو هستند.

وی افزود: افرادی که به هر دلیلی از دریافت یارانه کالاهای اساسی جا مانده‌اند می‌توانند با ثبت نام در سایت‌های «هدفمند سازی یارانه ها» و «سامانه حمایت» مراتب اعتراض خود را به جا آورده یا نسبت به تصحیح وضعیت خود اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار