مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: پیگیری ساخت خانه برای محرومان گلستان در قالب تفاهمنامه پنج جانبه به صورت ماهانه صورت می‌گیرد که ۳۰۰ سهمیه استان به هزار و ۲۰۰ سهمیه افزایش یافته است.

 ساخت خانه برای محرومان گلستان در قالب تفاهم نامه پنج جانبه

به گزارش گلستان 24، سیدمحمد حسینی اظهار کرد: از مجموع واحدهایی که قرار است تا پایان امسال ساخته شود، احداث ۶۲۰ خانه آغاز شده که ۵۷۰ واحد در مرحله اسکلت و ۵۵۸ واحد در مرحله سقف قرار دارد و برای ۴۵۶ خانه پایان کار ساختمانی صادر شده است.

وی افزود: پیگیری ساخت خانه برای محرومان گلستان در قالب تفاهمنامه پنج جانبه به صورت ماهانه صورت می‌گیرد که ۳۰۰ سهمیه استان به هزار و ۲۰۰ سهمیه افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افتتاح متمرکز ۲۰۰ خانه روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و استاندار در روستای رحمت‌آباد شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: برای این خانه‌ها که بیشتر در مراوه‌تپه، علی‌آبادکتول، مینودشت، گالیکش، گمیشان و آق قلا قرار دارد ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: ساخت این واحدها در قالب تفاهمنامه پنج جانبه بنیاد مستضعفان، سپاه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره )، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا شده و به ازای هر واحد علاوه بر پرداخت یک میلیارد ریال وام قرض الحسنه و ۶۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، ۱۰ تن سیمان رایگان به مالکان اهدا شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار