مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان خبرداد؛

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از برگزاری دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج هم‌زمان با هفته بصیرت در استان خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج در گلستان

به گزارش گلستان 24، محمدجواد ساوری اظهار کرد: دومین دوره جشنواره و نمایشگاه صنایع‌دستی بسیج با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و هم‌زمان با هفته بصیرت از ۹ تا ۱۵ دی در استان گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اضافه کرد: این جشنواره هم‌زمان با سراسر کشور با رویکرد حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی، به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار در راستای احیا هنر صنایع‌دستی و هنرهای منسوخ‌شده و تلاش برای اتصال شبکه تولید به شبکه توزیع با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان بسیج هنرمندان و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

ساوری اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ به وبگاه جشنواره به آدرس http://honarmandegari.com مراجعه و با ایجاد حساب کاربری، تنها با یک اثر در یک‌رشته دلخواه اقدام به ثبت شناسه اثر و ثبت‌نام در جشنواره کنند.

وی افزود: آثار برگزیده از بین شرکت‌کنندگان بر اساس امتیاز دریافتی به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد و امکان فروش آثار نیز فراهم خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فراخوان این جشنواره به ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام و ثبت شناسنامه اثر ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ و آخرین زمان تحویل اثر به دبیرخانه استانی تاریخ ۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ و تاریخ برگزاری جشنواره و نمایشگاه استانی همزمان با هفته بصیرت از ۹ تا ۱۵ دی‌ماه در محل سالن نمایشگاهی محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار