یک مقام مسئول فرودگاه مهرآباد گفت: ساعت 7:30 امروز یک فروند بوئینگ 747 ماهان مسیر تهران-بندرعباس دچار نقص فنی شد و به فرودگاه مهرآباد برگشت.

فرود اضطراری هواپیمای حادثه دیده ماهان درمهراباد+تصاویر

به گزارش گلستان24، یک مقام مسئول فرودگاه مهرآباد در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: ساعت 07:30 امروز یک فروند بوئینگ 747 ماهان لحظاتی پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد، دچار نقص فنی در موتور شد.

وی افزود: خلبان این پرواز بلافاصله پس از بروز این مشکل، از فرودگاه اجازه برگشت می‌‌خواهد که مجوز فرود آن در باند فرودگاه مهرآباد صادر می‌شود.

این مقام مسئول مهرآباد ادامه داد: خلبان‌ پس از اخذ مجوز برگشت، در باند 29 چپ مهرآباد به زمین می‌نشیند؛ مسافران حدود 10 دقیقه در هواپیما روی باند 29 چپ منتظر می‌مانند.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی ماهان‌ نسبت به اختصاص هواپیمای جایگزین (BACK UP) اقدام می‌کند، گفت: مسافران این پرواز با شماره پرواز 4541 با هواپیمای جدید در ساعت 11:13 دقیقه از تهران به بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی درباره تشریح نقص فنی به وجود آمده در موتور بوئینگ 747 ماهان گفت که بررسی این مورد در حیطه اختیارات کمیسیون برسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار