رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران کرونایی در این استان، گفت: در حال حاضر ۱۲۲ بیمار کرونایی در گلستان در مراکز درمانی بستری هستند.

آمار بیماران کرونایی گلستان به ۱۲۲ نفر رسید

 به گزارش گلستان 24 ؛ دکتر سعید گلفیروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه متاسفانه با وحود اعلام هشدارهای متعدد به هم استانی های عزیز، شاهد رشد آمار بیماران کرونایی هستیم، اظهار کرد: تاکید ما همواره بر رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به نکاتی است که باید به ویژه در اجتماعات رعایت شود.

وی با بیان اینکه نسبت به روز گذشته تعداد بیماران کرونایی در استان گلستان ۹ نفر افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر ۱۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها و مراکز درمانی استان گلستان بستری و تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه ۲۰ نفر از بیماران فوق در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند، خاطرنشان کرد: تعداد ۹ نفر از بیماران نیز به دلیل وخامت حال به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شده اند.

گلفیروزی در تشریح وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان گلستان، تصریح کرد: در شرایط فعلی ۹ شهرستان استان در وضعیت زرد و پنج شهرستان گلستان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همه مردم، ادامه داد: اگر میخواهیم این پیک از بیماری کرونا را  با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم باید به رعایت این دستورالعمل ها با تمام دقت و همت توجه کنیم.

انتهای پیام / ایسنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار