مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان :

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به جریان سیلاب ناشی از بارش شدید باران و مسدودشدن برخی محورها، ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در حال بازگشایی جاده گنبدکاووس - اینچه‌برون هستند.

جاده گنبدکاووس - اینچه‌برون در حال بازگشایی است

به گزارش گلستان 24، عادل مصدقی اظهار کرد: علاوه بر این، محور ارتباطی «قره ماخر» و سه راهی«اینچه برون - داشلی برون» نیز دچار آسیب شده که در صورت نیاز به اعزام ماشین‌آلات راهداری برای آن اقدام خواهد شد.

به گفته وی آسیب‌دیدگی محور ارتباطی در منطقه «قره ماخر» به طول حدود ۶ کیلومتر برآورد اولیه شده و بعد از فروکش‌کردن سیلاب، بازگشایی موقت آن در مدت زمان یک روز انجام می‌شود.

مصدقی ادامه داد: بریدگی ایجاد شده در سه راهی اینچه‌برون - داشلی‌برون براثر جریان سیلاب، بسیار زیاد بوده و ترمیم موقت برای آمد و شد خودروها، به زمان بیشتری احتیاج خواهد داشت.

وی در خصوص محورهای جایگزین برای آمد و شد اهالی منطقه و خودروهای ترانزیتی به مراوه تپه و مرز اینچه برون، یادآور شد: این اداره کل استفاده از محور جایگزین مراوه تپه - گنبدکاووس، مسیر مراوه تپه - کلاله و گنبدکاووس و جایگزین اینچه‌برون به گنبدکاووس، مسیر آق قلا - گرگان را اطلاع رسانی کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار