جزئیات تازه ای از اعتراف های مادری که دو فرزند خردسالش را کشت منتشر شد.

مادر قاتل از سِرِّ سرهای بریده فرزندانش گفت
به گزارش گلستان24،قاتل (مدینه -ع ) که در اقدامی بی رحمانه در دو روز گذشته فرزندان خود را به قتل رسانده بود ، در اولین اعتراف خود در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت : همسرم ساعت 7 از خانه بیرون رفت، بچه ها در حالی که بازی می کردند شروع به دعوا کردند، به یکباره به آشپزخانه رفتم و به فاطیما گفتم لباست را در بیار، وقتی که پیراهنش را درآورد دو ضربه چاقو به سینه و یکی به گردنش زدم.
مادر قاتل
 

وی در ادامه اظهار کرد: به پسرم ( امیررضا ) گفتم دراز بکش، با همان چاقو، یکی به شکمش و یکی دیگر به گردنش زدم، گردنش را بریدم ، بچه ها در همان چند دقیقه از دنیا رفتند.

قاتل که سابقه بیماری اعصاب دارد، گفت: نمی دانستم چه کار می کنم، دستم می لرزید، چند ضربه با همان چاقو به سینه خودم زدم، ولی نتوانستم خودکشی کنم، به خواهرم حکیمه زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم.

وی ادامه داد: خواهرم حکیمه خود را به صحنه می رساند، با هم به خانه پدرمان رفتیم و پلیس را از موضوع باخبر کردیم.

بر همین اساس ساعت 11 ظهر مأموران پلیس آگاهی گچساران به همراه بازپرس دادسرای عمومی در صحنه حاضر  شدند ، قاتل دستگیر و تحویل دادسرای عمومی و انقلاب گچساران شد.

بنا بر این گزارش، قاتل هم اکنون در بازداشت موقت به سر می برد و قرار است تا بررسی نهایی پرونده به کانون اصلاح و تربیت بند زنان معرفی شود.

گفتنی است پلیس در حال بررسی جزییات بیشتر پرونده است.
/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار