یک مرد اهل " منچستر " به همسر سابق خود تجاوز کرد.

به گزارش گلستان24،آقای " پیتر دروموند " 62 ساله به همسر سابق خود خانم " سوزان کوسپتیک " در یک حمله وحشیانه تجاوز کرد .

براساس گزارش پلیس آقای " دروموند " که از سال 2004 با خانم " سوزان " در محل کار آشنا شد و با او ازدواج کرد پس از ده سال زندگی خانم " سوزان " تصمیم به جدایی از او گرفت و در نوامبر 2014 به همراه مادرش خانم " ادنا تیلر " 75 ساله خانه مشترکشان را ترک کرد .

 

ساعت‌ها تعرض به همسر سابق برای گرفتن انتقام جدایی
 

پس از آن آقای " دروموند " شروع به ایجاد مزاحمت تلفنی کرد و حتی برای همسر سابقش  در محل کارش مزاحمت ایجاد میکرد.این همسر بی اخلاق که در سال 2008 شغل خود را به بنایی تغیر داد، یک روز که مادر قربانی در خانه نبود با برنامه ریزی قبلی وارد خانه قربانی شد .

خانم " سوزان " در گزارش خود به پلیس گفت : وقتی از محل کارم به خانه برگشتم و در حال استراحت بودم صدای زنگ در را شنیدم وقتی درب را باز کردم " پیتر " را در جلوی درب دیدم . او به من گفت که تعدادی فرم مشاوره دارم برای پر کردن آنها نیاز به کمک دارم من قبول کردم و او به داخل آمد .

 

ساعت‌ها تعرض به همسر سابق برای گرفتن انتقام جدایی
 

" سوزان " افزود وقتی برای درست کردن چای به آشپزخانه رفتم  "پیتر" را پشت سرم حس کردم و او با گذاشتن یک چاقو پشت گردنم به من دستور داد تا درب را قفل کنم .

هنگامی که قربانی برای قفل کردن درب رفت تصمیم به فرار از خانه گرفت اما وقتی به حیاط خانه رسید شروع به فریاد زدن کرد این مرد جنایت کار او را گرفت و با تهدید چاقو به اتاق برگرداند .

" پیتر " پس از ساعت ها اذیت و آزار و بستن دست و پای " سوزان " به او تعرض کرد و پس از آن به آشپزخانه رفت و بانشستن بر روی صندلی  شروع به خوردن قرص کرد تا دست به خود کشی بزند .

" سوزان " در پایان افزود : او مرا تهدید به مرگ کرد و گفت : در لحظات پایانی عمرم تورا هم خواهم کشت و وقتی براثر مصرف بیش از حد دارو خواب آلود شد.

قبل از فرار کردن به بیرون از خانه تصمیم به تماس با اوژانس گرفتم زیرا ترجیح دادم قبل از مردن مجازات این رفتار بی شرمانه اش را ببیند و جان او را نجات دادم .

آقای " پیتر " پس از رسیدن اوژانس و پلیس به بیمارستان برده شد و یک هفته بعد از درمان در دادگاه به 10 سال زندانی محکوم شد .

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار