واژگونی یک پژو 405 در شهر شاندیز دختر 18 ساله ای را به کام مرگ فرو برد.

سرعت بالا و عدم مهارت کافی در کنترل خودرو جان دختری را گرفت

به گزارش گلستان 24 ؛فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اعلام این خبر گفت: شب گذشته بااعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی 405 در مسیر شاندیز به مشهد بلافاصله ماموران گشت کلانتری شاندیز و پلیس راه چناران در محل حاضر شدند.

سرهنگ عباس نظافتی در تشریح این خبر افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند دختر جوان 18 ساله ای در این سانحه در دم جان خود را از دست داده و خانم جوان 30 ساله دیگری نیز از ناحیه پا به شدت مصدوم که بلافاصله توسط اورژانس مصدوم را به بیمارستان منتقل و هماهنگی های قضایی لازم را جهت انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی انجام دادند.

نظافتی ادامه داد: برابر بررسی های به عمل آمده متاسفانه به علت سرعت بالا و عدم مهارت کافی در کنترل خودرو متاسفانه خودرو واژگون و پس از سانحه راننده از محل متواری می شود.

وی افزود: درتحقیقات و بررسی های اولیه ماموران با توجه به مدارک و شواهد صحنه حادثه و اظهارات شاهدان عینی هویت راننده شناسایی و مشخص شد این راننده 30 ساله فاقد گواهینامه بوده و احتمالا به همین علت از صحنه متواری شده است.

سرهنگ نظافتی در خاتمه گفت: با توجه به جرم بودن رانندگی و همچنین فوت و مجروحیت سرنشینان ضمن تشکیل پرونده قضایی متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

/ رکنا

ارسال نظر

آخرین اخبار