مسئول سازمان بسیج طلاب گلستان:

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان گفت: تحریم های متعدد امریکا ممکن است در بحث اقتصادی خللی ایجاد کند ولی اراده را از جوانان انقلابی ما نمی تواند بگیرد.

تحریم های متعدد آمریکا نمی تواند اراده را از جوانان انقلابی ما بگیرد

به گزارش گلستان 24 ؛  حجة الاسلام والسملمین روح الله رجنی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تاکید بر اهمیت بسیج اظهار کرد: اگر امروز بسیج را اتومبیلی در نظر بگیریم بسیج طلاب و دانشجویی چرخ های این خودرو است. اهمیت این دو قشر در بسیج بسیار حائز اهیمت است.

مسئول سازمان بسیج طلاب تاکید کرد: ظرفیت بسیج طلاب آنچه که شایسته و بایسته است باید در بحث صالحین حضور داشته باشد ایده آل نیست، بسیج طلاب در این بخش باید اهتمام ویژه ای به کار ببندد.

وی با بیان اینکه ما اگر ۸ تا ۱۰ میلیون بسیجی فعال مومن و پای کار را در برنامه ها دخیل کنیم توانستیم در پیشرفت این انقلاب موفق شویم، فعالیت این جوانان فعال است که می تواند چشم انداز آینده را برای این انقلاب ترسیم کند.

رجنی تاکید کرد: امروز پیشانی بسیج، بسیج طلاب است. کار در مجموعه بسیج آنقدر گسترده است که اگر شب و روز در این مسیر فعالیت کنیم کم است.

مسئول سازمان بسیج طلاب تصریح کرد: اگر ما دست به دست هم دهیم می توانیم به ظفر های زیادی دست پیدا کنیم، پیامبر اکرم(ص) هم در اکثر مواقع با افرادی به پیروزی رسید که پا برهنه بودند. همین نیرو ها برای امام زمان(عج) هم خواهد بود کسانی که امام زمان را همراهی خواهند کرد که مانند قبل اکثرا پا برهنه هستند.

وی با اشاره به تحولات اخیر بین الملل متذکر شد: امروز امریکا بدترین جملات و سخیف ترین جملات را در مورد ایران به کار برده است. جملاتی مانند حامی تروریست، کشوری به دنبال خشونت و جنگ، توقف کامل غنی سازی اورانیم و ... مطالبی بود که رئیس جمهور امریکا به کشور ایران نسبت داده است.

رجنی با بیان اینکه که امریکا امروزه در نظر دارد بد ترین تحریم ها را برای کشور ما وضع کند افزود: امروزه تمام دنیا فهمیده است که کشور ما به دنبال جنگ نیست و تنها کشوری که با قاطعیت در مقابل تروریسم ایستادگی کرده است ایران بوده است، و بداند با تحریم های امروز اراده را از جوانان انقلابی ما نمی تواند بگیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار