آنچه مردم و مسئولین گنبد می خواهند؛

مدتی است که زمزمه تغییر در مدیریت دانشگاه آزاد گنبد مطرح و گزینه های مختلفی برای تصدیگری این جایگاه در میان بود اما بالاخره قرعه به نام احمد مهرابیان که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد علی آباد است، افتاد و وی جایگزین رضا رضائی شیرازی شد.

توسعه دانشگاه آزاد مطابق با مطالبات شهرستان گنبد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ شنیده هایی که این روزها در انتصابات مختلف در شهرستان از سوی برخی فعالان اجتماعی به ویژه فعالین شبکه های مجازی به گوش می رسد حاکی از مهره چینی های مسئولین و نمایندگان _هر کدام به طور جداگانه - در پست های مختلف است که دانشگاه آزاد نیز از این مسئله مستثنی نبود.

برخی معتقدند این انتصاب در دانشگاه آزاد گنبد با ورود نماینده شهرستان آزادشهر و به سفارش وی انجام شده است که شاید تبعات خاص خود را داشته باشد، اما آنچه مهم است و قطعا در دانشگاه آزاد با رویکرد جدید در سطح کشور مدنظر می باشد ، تغییر در جهت بهتر شدن و توسعه این مجموعه دانشگاهی است که وظیفه آموزش بخش اعظمی از دانشجویان کشور را دارد.

برخی نگرانی ها در رابطه با انتصاباتی که ممکن است در مطالبۀ منافع شهرستان خلل ایجاد کند، دلیلی بر دامن زدن بر مسئلۀ منشاء پیشنهاد افراد برای تصدیگری است و با توجه به اینکه شهرستان گنبد در حوزه دانشگاهی مطالبات خاصی را مدنظر دارد و در طی این سالها هنوز نتوانسته به آن جایگاه واقعی خود برسد شایدکمی بر حاشیه های این نگرانی افزوده باشد.

ایجاد و پذیرش رشته های پرستاری و قول راه اندازی رشته های اتاق عمل، بهداشت عمومی و فیزیوتراپی طی سالهای اخیر حرکت های خوبی بوده است که در این دانشگاه انجام شده اما هنوز با آنچه برای یک شهرستان به وسعت گنبدکاووس و با مرکزیت شرق استان انتظار می رود، فاصله زیادی دارد.

طبعا با این رویکرد انتظاری که از این تغییر می رود این است که رئیس جدید دانشگاه در همگرایی که مسئولین شهرستان برای مطالبات شهرستانی داشته اند، سهیم شده و توسعه رشته های دانشگاهی در واحدگنبدکاووس در مسیر تامین نیازها و مطالبات مردمی قرار گیرد و دستخوش برخی ملاحظات نسبت به واحد های شهرستان های مجاور نشود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار