رییس پارک علم و فناوری گلستان از حضور 30 تیم استارت‌ آپ و شرکت‌ های فناور این استان در نمایشگاه بین‌ المللی الکامپ در تهران خبر داد.

فناوران گلستان در نمایشگاه بین‌ المللی الکامپ شرکت کردند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ موسی حسام روز شنبه اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز ششم تا نهم مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار و تیم های مختلف محصولات و خدمات خود را ارائه می کنند.

وی همچنین از برگزاری تور فناوری نمایشگاه الکامپ در روز یکشنبه ،هفتم مرداد خبر داد و افزود: این تور با هدف آشنایی فناوران و نخبگان حوزه آی‌ تی و الکترونیک با آخرین تکنولوژی‌ های روز این حوزه و شناسایی فرصت‌ های بازار برگزار خواهد شد.

حسام در ادامه از شکل گیری نخستین شتاب دهنده استانی در گلستان خبر داد و افزود: این شتاب دهنده طبق قرارداد پارک فناوری استان و شتاب دهنده جهش در هشتمین نمایشگاه الکامپ در گرگان امضا و در استان اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: سرمایه‌ گذاری بر روی ایده‌ های استارت ‌آپ‌ها، نخبگان و شرکت‌ های نوپا و همچنین جذب سرمایه برای جوانان، دانشجویان، نخبگان و کارآفرینان فعال در استان گلستان توسط شتاب دهنده جهش از محورهای این تفاهم ‌نامه است.

شتاب دهنده جهش سیستمی است که برای به ثمر رساندن، تولید و ایجاد بازار و رونق بر روی ایده های جوانان و نخبگان و کارآفرینان سرمایه گذاری می کند.

غرفه پارک علم و فناوری گلستان در سالن شماره پنج نمایشگاه بین ‌المللی الکامپ تهران واقع است.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار