رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان گفت: به منظور ایجاد همدلی با رهپویان امام حسین (ع) در روز اربعین تجمع بزرگی با عنوان «جاماندگان اربعین» با حضور مردم شکل خواهد گرفت.

تجمع «جاماندگان اربعین» در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام حسن مهاجر نیشابوری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام اربعین مردم مسلمان از اقصی نقاط جهان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور پیدا می کنند تا تصویری از وحدت و همدلی خود را برای جهانیان به نمایش بگذارند و تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

مهاجرنیشابوری اظهار کرد: به منظور ایجاد همدلی با رهپویان امام حسین (ع) در روز اربعین تجمع بزرگی با عنوان «جاماندگان اربعین» در میدان وحدت با حضور همه مردم شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این تجمع با همت و تلاش همه دستگاه ها و نهاد های فرهنگی شهرستان در روز سه شنبه برگزار می شود، افزود: تجمع «جاماندگان اربعین» ساعت ۸:۳۰ صبح به صورت پیاده روی به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان انجام خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: برگزاری ایستگاه صلواتی و خدمات رسانی به مردم از جمله فعالیت هایی است که در این مراسم به مردم ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری عزاداری، سخنرانی، اقامه نماز ظهر و عصر در شبستان های امامزاده عبداالله (ع) گرگان جزو برنامه های تجمع «جاماندگان اربعین» است که در آن روز به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه حرکت امام حسین (ع) برای اقامه حق و عدل بود، افزود: درسی که اربعین به ما می دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: فریاد هیهات منا الذله از جمله شعار های امام حسین (ع) است که زائران در مسیر پیاده روی آن را زمزمه می کنند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم و ستم از اهداف قیام امام حسین(ع) بود، یادآور شد: مردم با حضور خود در این تجمع بزرگ حسینی نشان می دهند که هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار