فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تفکر بسیجی بن بست های توسعه را می‌شکند.

تفکر بسیجی بن بست های توسعه را می‌شکند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی، صبح دوشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان که در مصلی گرگان برگزار شد گفت: امروز تفکر بسیج از مرز‌های ایران خارج و در دیگر کشور‌های اسلامی نفوذ کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج نیروی نظامی نیست، افزود: بسیج یک فرهنگ، فکر، اندیشه، آرمان و اراده است و هیچ گاه بسیج از سپاه و سپاه از بسیج جدا نیست.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بسیج مستضعفین به زیبایی، همه فکر‌های زیبا را برای ادای دین و رسالت نهادینه کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک ظرفیت راهبردی برای ایران و حتی جهان است، یادآور شد: امروز به راحتی اثر گذاری روحیه بسیجی در کشور‌های اسلامی، جبهه‌های حق، لشکریان سوریه و لبنان مشاهده می‌شود.

 

بسیج بن بست شکن است

معروفی اظهار کرد: تفکر، فرهنگ و منطق بسیج بر گرفته از منطق قرآن کریم و منطق رسول الله است، نخستین اقدام پیامبر برای خدمت رسانی تشکیل بسیج مستضعفین بود که با تشکیل آن ماموریت‌های بسیار زیادی انجام داد.

وی افزود: بسیج بن بست شکن است چرا که منطق پیامبر، عاشورا، امیر المومنین و قرآن بن بست ندارد و کسی که از آن‌ها پیروی می‌کند در همه زمینه‌ها پیروز خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی توانستند بدون هیچ حمایتی در مقابل دنیای کفر ایستادگی کنند و پیروز شوند و این منطق بسیج است.

 

امروز بسیجیان عباس و عمار انقلاب باشند

معروفی اظهار کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ادامه راه خود نیازمند به تفکر عاشورایی است.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان عباس و عمار انقلاب باشند، یادآور شد: امروز بسیجیان انقلابی باید در حوزه عملیات روانی کار خود را به زیبایی انجام دهند.

 

بسیج متعلق به حزب گروه نیست

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی بسیج از بین نرفت، گفت: امام خمینی همچون پیامبر با هوشمندی بسیج را تاسیس کرد که بعد از مدتی دستور تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب صادر شد که این دو بالی برای جهت دهی انقلاب پایه گذاری شد.

وی یادآور شد: بسیج متعلق به حزب و گروه نیست بلکه متعلق به مردم و انقلاب است و توانستخ در حوزه سازندگی به خوبی ورود پیدا کند.

معروفی اظهار کرد: در حوزه هسته ای، نانو و دیگر عرصه‌های علمی تفکر بسیجی توانسته به خوبی بدرخشد و کار‌های بزرگی انجام دهد.

وی اردو‌های جهادی هجرت، اردو‌های راهیان نور و شجره طیبه صالحین را ماموریت عمیق فرهنگی سپاه و بسیج دانست و افزود: تفکر بسیج با این نگرش توانسته از مرز‌ها خارج شود و کار‌های بزرگی انجام دهد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هر جایی که منافع ملت ایران در خطر باشد همه در یک جبهه قرار خواهیم گرفت و در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

وی انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن را یکی از ویژگی‌های مهم بسیج دانست و یادآور شد: برای اینکه همیشه پیروز و سربلند باشیم باید حق را گفت و در میدان عمل جهادی فکر کنیم.

 

خدمت به مردم مهمترین مبارزه با آمریکا و دشمنان انقلاب است

معروفی اضافه کرد: امروز با توجه به فشار‌های دشمن باید تلاش‌های شبانه روزی انجام دهیم و برای رفع مشکلات مردم جهادی عمل کنیم و گوش شنوای مردم باشیم.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی نباید به کار خود قانع باشد، افزود: رسالت محوری از دیگر ویژگی‌های بسیج است که این موضوع مکان و زمان نمی‌شناسد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروز در صحنه جنگ اقتصادی و معیشت باید رسالت محور باشیم و جهادی عمل کنیم چرا که خدمت به مردم مهمترین مبارزه با آمریکا و دشمنان انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال تصرف ذهن مردم است، اضافه کرد: دشمن تلاش دارد با عملیات روانی ایمان و رفتار مردم را تغییر دهد که می‌طلبد با هوشمندی وارد میدان شویم.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار