مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان گفت: به مناسبت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی یک‌هزار فقره اسناد زراعی و مسکونی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور در شهرستان گمیشان استان گلستان اهدا می‌شود.

 یک‌هزار فقره سند املاک علوی در گمیشان واگذار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حسن خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به اهدای سند املاک علوی در مناطق محروم کشور، اظهارداشت: در ایام فرخنده دهه فجر روز چهارشنبه 15 بهمن ماه یک‌هزار فقره اسناد زراعی و مسکونی به مساحت تقریبی 12 میلیون و 377 هزار مترمربع به ارزش 225 میلیارد ریال به مردم روستای آرخ بزرگ از توابع گمیشان اهدا می‌شود.

وی افزود: از تعداد یک‌هزار فقره اسناد زراعی و مسکونی،380 فقره املاک زراعی علوی به مساحت تقریبی 12 میلیون متر مربع به ارزش 209 میلیارد ریال و 620 املاک مسکونی به مساحت تقریبی 327 هزارو 668 مترمربع به مبلغ کارشناسی 116 میلیارد ریال به مردم روستای آرخ بزرگ گمیشان واگذار می‌شود.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان بیان داشت: پس از اهدای این اسناد، رئیس بنیاد مستضعفان کشور به استان مازندران سفر کرده و 700 فقره اسناد به مساحت 129 هزار متر مربع با قیمت 375 میلیارد ریال  و 372 میلیارد ریال تخفیف که 2.99 درصد قیمت را شامل می‌شود به مردم بهشهر در استان مازندران واگذار می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار