نامه موافقت رئیس جمهور با اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت سهامداران معسر شرکت پدیده شاندیز منتشر شد.

نامه‌ای که واعظی آن را تکذیب کرد/ تایید اختصاص هزار میلیارد تومان برای سهامداران معسر پدیده+ تصویر

به گزارش گلستان 24؛هفته گذشته خبری مبنی بر موافقت رئیس جمهور با اختصاص هزار میلیارد تومان برای پرداخت سهامداران معسر شرکت پدیده شاندیز از سوی نماینده مشهد و کلات منتشر شد.

در پی انتشار خبر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: کسانی که این سخنان را مطرح می کنند اغراض سیاسی دارند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

واعظی در ادامه گفت: من چنین چیزی نشنیدم و مشخص نیست که این موضوع از کجا مطرح می شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود.

رئیس‌دفتر روحانی با اشاره به سخنان پژمانفر اظهار کرد: تاکنون حرف‌های زیادی از این نماینده شنیده اید که هیچ کدام آنها هم درست نبوده است؛ باید از منشا چنین خبرهایی تایید بخواهید و از این نماینده سند ادعایش را نیز جویا شوید.

پس از تکذیب اصل خبر تخصیص اعتبار هزار میلیاردی توسط رئیس دفتر رئیس جمهور، پژمانفر نماینده مردم مشهد در صحن علنی مجلس گفت: آقای واعظی گفتند که اصلا چنین نامه‌ای وجود نداشته است، در حالی که این نامه را خود ایشان برای من ارسال کردند.

پس از اظهارات پژمانفر، پزشکیان نایب رئیس مجلس در همان جلسه خطاب به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: چنین نامه‌ای وجود دارد. ایشان این نامه را ارسال کرده است و پاسخش را دریافت کرده‌اند، این موضوع را حتما پیگیری کنید.

اکنون نامه‌ای از دفتر رئیس جمهور و خطاب به نهاوندیان معاون اقتصادی روحانی منتشر شده و در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفته که نشان می‌دهد اظهارات نماینده مجلس صحت داشته و رئیس جمهور دستوری مبنی بر تخصیص مبلغ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به سهامداران معسر شرکت پدیده شاندیز صادر کرده است.

نامه‌ای که واعظی آن را تکذیب کرد+ تصویر

لازم به ذکر است این نامه به امضای احمد شمس معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور رسیده است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار