وبلاگ «جنگ نرم» نوشت:

رهبرمان اسممان را گذاشته افسر ...افسر خودش فکر میکند و کاری را که میداند درست است را انجام میدهد و منتظر دستور نیست. بیاییم در این عرصه مجازی که دشمن در آن سرمایه گذاری کرده تا به انقلاب و اسلام ضربه بزند در مقابل آن بایستیم. ما ها هم میتوانیم از این عرصه به صورت درست استفاده کنیم میتوانیم اهداف و آرمانمان را به کل دنیا صادر کنیم

نفوذ دشمن در جنگ نرم

برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید)

در جنگ نرم دشمن اهداف زیادی را دنبال میکند و از راه های مختلف سعی در تغییر باور ها و اعتقادات و همچنین منحرف کردن افکار عمومی میباشد. تا بتواند به راحتی در افکار و قلوب کشور مورد هدف نفوذ کند.مهم ترین هدف دشمن در جنگ نرم نفوذ است نفوذ هم معانی مختلفی دارد از جمله نفوذ فرهنگی، نفوذ سیاسی،نفوذ اقتصادی و ...در روز های اخیر اتفاقاتی افتاد که میشه گفت دشمن هدفش نفوذ بود از جمله در ماجرای آرش صادقی و همسرش یا علی شریعتی که دشمن سعی میکرد تا چهره نظام و انقلاب را در افکار و ذهن های  مورد تخریب قرار دهد که خداروشکر اینبار هم نقشه هاشون برباد رفت.سعی دشمن در جنگ نرم بزرگنمایی و ضربه زدن است .در ماجرای دیگر که درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود دشمن در رسانه ها و در کانال تلگرامی مختلف سعی در دوقطبی کردن کشور را داشت.یا با پخش کردن شایعه های مختلف سعی در ایجاد فتنه و درگیری در کشور را داشت.ازجمله شایعاتی که در رسانه های منحرف و رسانه های دشمن پخش میشد این بود مثلا میگفتند درگذشت هاشمی رفسنجانی غیرعادی است یا در کانالی نوشته بودند که هاشمی رفسنجانی درگذشته یا کشته شده و... 

دشمن در جنگ نرم سعی میکند به چهره های انقلابی و سازمان های انقلابی ضربه بزند و چهره این افراد و سازمان ها را در ذهن مردم خراب کنند تا زمینه ای برای نفوذ خودشان در کشور را ایجاد کنند.یکی از این سازمان های انقلابی و نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میباشد که سعی در تخریب شخصیت ها و سرداران این سازمان را دارند که در قضیه درگذشت هاشمی رفسنجانی در کانال ها و رسان های مختلف سعی در تخریب این سازمان را داشتند که به حول و قوه الهی بازم شکست خوردند .

دشمن در جنگ نرم ابزار های زیادی را در اختیار دارد و لازم نیست که در یک کشور هنوز نظامی داشته باشد همین که سلاح های مثل تلگرام و تویتر و فیسبوک و اینستاگرام و... را به کشور مورد هدف وارد میکند و رایگان در اختیار مردم آن کشور قرار میدهد میتواند به هدفش برسد .در ماجرهای اخیر همانطور که دیدید دشمن سعی در بزرگنمایی و مهم جلو دادن این شخصیت ها را داشتند و با لایک و بازدید و تویت های جعلی سعی در ضربه زدن و تغییر در افکار عمومی را داشتند که شکست خوردند .

     

در این میان ما افسران جوان جنگ نرم هم وظیفه ای داریم .ما هم باید در مقابل این دشمنان ایستادگی کنیم نباید اجازه بدیم که دشمن در داخل کشور خودمان جولان بدهند.اینجاست که ما هم باید برای مقابله با چنین توطئه های فعالیت ها و کارهای خودمان را چند برابر کنیم تنها با حرف زدن و ...نمیشه کاری کرد بلکه باید وارد میدان عمل شویم .ما اجازه نفوذ دشمن را به کشور نخواهیم داد .

هر یک از ماها وظیفه ای داریم هر کس هرکاری که از دستش برمیاید باید در میدان مقابله با جنگ نرم بکار بگیرد یکی بلد است پوستر بسازد یکی وبلاگ یکی کانال یکی گروه وووو.... یادمان باشد که رهبر عزیزمان اسممان را گذاشته افسران جوان جنگ نرم یادمان باشد وظیفه ما اگر از رزمنده گان دوران دفاع مقدس بیشتر نباشد کمتر هم نیست .

یادمان باشد که در جنگ نرم دشمن با احساسات مردم بازی میکند و سعی میکند افراد گناه کار را بیگناه و افراد مومن و انقلابی را گناه کار جلوه دهد ماها نباید وسوسه دشمن را بخوریم .یکی از وظایف افسران جوان جنگ نرم بصیرت و آگاه به زمان است.در این دوران حساس نباید بیکار باشیم نباید منتظر دستور باشیم .رهبرمان اسممان را گذاشته افسر ...افسر خودش فکر میکند و کاری را که میداند درست است را انجام میدهد و منتظر دستور نیست بیایم در این عرصه مجازی که دشمن در آن سرمایه گذاری های زیادی کرده تا به انقلاب و اسلام ضربه بزند در مقابل آن به ایستیم ما ها هم میتوانیم از این عرصه به صورت درست استفاده کنیم میتوانیم اهداف و آرمانمان را به کل دنیا صادر کنیم میتوانیم مفاهیم دین مبین اسلام را به دنیا بشناسانیم و هزاران کار مفید دیگر.بیایم در فضای مجازی دنبال این و آن نباشیم دنبال سرگرمی نباشیم بیایم با هم کار های ارزشی و فرهنگی انجام بدیم باور کنید اگر دست به دست هم بدیم میتوانیم فضای مجازی را گلستان کنیم .

متاسفانه در کشورمان بعضی ها میایند در فضای مجازی از یک موضوعی که اهمیت کمتری دارد حمایت میکنند کمپین درست میکنند شخصیت های و هنرمندان شناخته شده ای هم در آن شرکت میکنند ولی آیا تا حالا دیده اید همین هنرمندان و بازیگران یکبار هم موضوع حجاب را اهمیت دهند ...

نتیجه: مقام معظم رهبری میفرمایند: شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتروار می‌طلبد، با تمام وجود خود را برای این عرصه آماد کنید.

     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نویسنده مطالب و طراحی پوستر توسط : مدیر وبلاگ جنگ نرم  www.jnarm.blogfa.com

                                 برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید)

                                                   

 

ارسال نظر

آخرین اخبار