وبلاگ «جنگ نرم» نوشت:

باید کاری کنیم که دشمن به ما وابسته باشد نه ما به اونا.. باید کاری کنیم که کالا خارجی که توان تولید آن در کشور وجود دارد به ایران وارد نشود نه تنها به ایران به هیچ کشور اسلامی هم وارد نشود ..

یا علی گفتن چه آسان، با علی بودن چه سخت

   برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید)

 

به قول شهید آوینی اگر جنگ و باب جهاد اصغر تمام شد هنوز باب جهاد مهمتری به نام جهاد اکبر باز است.شهدا برای برقراری نظام اسلامی جانشان را دادند و جای بسی خجالت دارد که اکنون که دشمن نان ما را میگیرد ما میدان مبارزه با شیطان را خالی کنیم.از یا علی تا با علی یک نقطه کم دارد ولی یا علی گفتن کجا و با علی بودن و ماندن کجا.عده ای میان شعار میدن جانم فدای رهبر، لبیک یا امام خامنه ای،ما همه گوش به فرمان تویم ،و... برای بعضی ها این جملات در حد شعار باقی می ماند ولی برای بعضی شعار نیست عمل است .

آری عمل ..وقتی می بینیم رهبر عزیزمون  امر کرده که باید ارزش و آقایی دلار را بشکنیم پس باید بشکنیم انقلابی ها بجای شعار عمل میکنن.بجای حرف و تخریب وارد عمل میشن.احساس مسئولیت میکنن.انقلابی هیچ وقت از تحریم نمی ترسه تحریم را یک فرصت برای تجدید قوا و نگاه به درون میداند.

آی افسران جوان جنگ نرم رهبرمون درد دارد دغدغه دارد با شعار دادن کاری پیش نمیره بیاییم در کنار شعار دادن عمل هم کنیم .

یه روزی در این مملکت جنگ بود جنگ سخت دشمن با تمام امکانات و تجهیزاتی که داشت نتوانست حریف اراده و ایثار و از خودگذشتگی ها و شجاعت ودر یک کلام مردم ایران اسلامی شوند .جنگ طول کشید هشت سال طول کشید ولی به اندازه هشتاد سال تجربه کسب کردیم دوست ودشمن را شناختیم.

امروز هم یک جنگ پیچیده تر از جنگ سخت داریم خیلی هم پیچیده است اگر کوتاهی کنی اگر بصیرت نداشته باشی اگر از خط رهبری خارج شی مطمئن باش زمین می خوری...

 دشمن در این جنگ اهداف بسیار خطرناکی را دنبال میکند از نابودی اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان نظام گرفته تا تخریب باور ها و ایمان مردم و نابودی جوانان با مواد روان گردان و مواد مخدر و فضای مجازی...

اگر میخواهی این جنگ هم پیروز باشیم باید مثل هشت سال دفاع مقدس اتحاد و همبستگی خودمان را هم حفظ کنیم.باید حرف اماممان رهبرمان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)را با جان و دل عمل کنیم .

چندین سال است که فرمانده (امام خامنه ای)دغدغه این جنگ نرم را دارن کلی راجبش هشدار دادن کلی روشنگری کردن در سایتشان(khamenei.ir) بیشترین موضوع همین موضوع جنگ نرم است .

در زمان جنگ سخت جوانان و مردم میگفتن جانم فدای خمینی جانم برای رهبر جانم برای ایران جانم برای اسلام .و همشون شعار دادن و عمل کردن ..امروز هم وقتی ما میگیم جانم فدای رهبر یعنی باید فرمایشات حضرت آقا را با جان و دل عمل کنیم .باید تحریم را بشکنیمباید کاری کنیم که دشمن به ما وابسته باشد نه ما به اونا..

باید کاری کنیم که کالا خارجی که توان تولید آن در کشور وجود دارد به ایران وارد نشود نه تنها به ایران به هیچ کشور اسلامی هم وارد نشود ..

باید کاری کنیم که رهبرمون همیشه خوشحال باشن ناراحتی نداشته باشن .با شعار دادن رهبرمون خوشحال نمیشن وقتی خوشحال میشن که ببینند یک جوانی به غیر از خودش برای صد نفر هم شغل ایجاد کرده زمانی خوشحال میشن که ببینن دولت حرف مردم را میزند با مردم است وقتی خوشحال میشن که ببینن رتبه های علمی کشورمون سالانه چندین رتبه بالا میره و پیشرفت میکنه .زمانی خوشحال میشن که ببینن جوانان و افسران جوان جنگ نرم فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی را بین مردم رواج میدن ،و.....

امیدوارم نوشته ام تاثیر گذار بوده باشد ....

سلامتی و طول عمر رهبر و امام عزیزمون حضرت آیت الله خامنه ای یک صلوات ختم کنیم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجعل فرجهم ....

 

     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نویسنده مطالب و طراحی پوستر توسط : ابراهیم معصومی مدیر وبلاگ جنگ نرم  www.jnarm.blogfa.com

                                 برای دانلود با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید (دانلود کنید)

                                                    

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار