علیرضا فرساد، در پاسخ به سوال گلستان24؛

برخی از خطوط قرمز مقام معظم رهبری، مثل نپذیرفتن محدودیت های تحقیق و توسعه در این برجام رعایت نشده است.

متن برجام نقاط تیره و مجهول زیادی دارد

علیرضا فرساد، فعال سیاسی اجتماعی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، معتقد است متن جمع بندی مذاکراتی که در اختیار ما قرار گرفته است، اول مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار می گرفت و بعد به جلسه علنی شورای امنیت سازمان ملل برده می شد.

فرساد می گوید: دکترعراقچی هم در کنفرانس خبری گفتند که با طرف های مقابل به این توافق رسیدیم که متن برجام اول به تصویب مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران برسد و بعد این متن الزام آور خواهد بود. تا زمانی که مجلس ما این متن را تصویب نکند الزام آور نخواهد بود.

علیرضا فرساد متن برجام نقاط تیره و مجهول زیادی دارد

این فعال سیاسی معتقد است که متن برجام نقاط تیره و مجهول زیادی دارد. وی در این باره می گوید: نپذیرفتن مدت زمان های چندین ساله و طولانی و عدم پذیرش محدودیت ها در تحقیق و توسعه، از خطوط قرمزی بود که مقام معظم رهبری معین کرده بودند و دوستان در بخش هسته ای، محدودیت هایی را در تحقیق و توسعه قبول کردند. در این موضوع هم ریز نشدند که چه محدودیت هایی و راه فرار و فشار را برای آمریکایی ها باز گذاشته اند.

وی تاکید می کند که تیم دیپلماسی کشورمان بیشتر از این باید روی موضوعات ریز شده و وارد جزئیات می شدند. زیرا هر چیزی که از طرف آن ها باشد ریز و با جزئیات است اما هر آن چه که از طرف ما بوده کلی عنوان شده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار