برداشت‌های آزاد نسبت به واکنش مرعشی به حکم مهدی

«اسم رمز فتنه جدید» عنوانی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی به سخن اخیر عفت مرعشی در واکنش به حکم مهدی هاشمی داده‌اند.

اسم رمز برای فتنه جدید رونمایی شد +تصاویر
به گزارش گلستان24، عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی پس از اجرای حکم فرزندش مهدی هاشمی گفت: «انقلاب علیه شاه از اوین شروع شد و زندان‌ها و فشارها عامل مهمی در شکل گیری انقلاب بود و حالا نیز به همین شکل است». 

این گفته همسر هاشمی رفسنجانی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت و این پرسش در اذهان عمومی مطرح شد: «یعنی باز بریزن تو خیابون؟»،‌ «فتنه جدیدی در راه است!».

کاربران شبکه‌های اجتماعی این گفته عفت مرعشی را اسم رمز فتنه جدید تعبیر کردند.

برخی از کاربران نیز بر این نکته تأکید کردند که عفت مرعشی همسر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نخستین نفری است که در همان ساعات اولیه رأی‌ گیری از تقلب در انتخابات سخن گفته است.

وی پس از آنکه رأی خود را به صندوق می‌اندازد، سخن از تقلب به میان می‌آورد و هوادارانش را به حضور در خیابان‌ها دعوت می‌کند و در پاسخ به پرسشی مبنی بر توصیه‌ به هواداران و نامزدها بعد از روز انتخابات می‌گوید: «اگر تقلب کردند، بریزند تو خیابون‌ها!».

 طی روزهای گذشته، مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای گذراندن محکومیت حبس ۱۰ ساله خود روانه زندان اوین شد.

فائزه هاشمی در این خصوص با سایت ضد نظام و معاند کلمه، مصاحبه‌ای انجام داد که در قسمتی از سخنان خود از قول عفت مرعشی مدعی شده است که «انقلاب از اوین شروع شد و زندان‌ها و فشارها و کسانی که در زندان‌ها بودند عامل مهمی در شکل گیری انقلاب بود و حالا به همین شکل بنابراین تاریخ نشان داده که قطعاً هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است و تمام این کارها نتیجه عکس درپی خواهد داشت».

 

ارسال نظر

  • جوادخاکسار
    0

    سلام.انقلاب باسنگینی وسرعت روزافزون به تحقق اهدافش مشغول است.وسران اشکار یاپنهان فتنه بانام قدیم یا با نام وشکل جدید واربابان خارجی انها هم مثل لجن گندیده زیرپای انقلابیون پیروخط بنیان گذاروامام خامنه ای له میشوند.چرابیدارنمیشوند..یک مثل قدیمی محلی ارومیه میگه.....سگ هرچه پارس هم بکنه کاروان به راهش ادامه میدهد.

  • محمد
    0

    درود بر خاندان مظلوم هاشم استوانه ى انقلاب و يار امام

  • زهرا
    0

    واقعا برای این خاندان متاسفم

آخرین اخبار