معاون سابق وزارت ورزش و جوانان خود را محک می زند !

شنیده شده عبدالرضا ساور معاون سابق توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در زمان دکتر محمد عباسی خود را برای ورود به عرصه انتخابات مجلس در غرب استان آماده می کند.

عبدالرضا ساور کاندیدای احتمالی غرب استان گلستان

 به گزارش گلستان 24، غرب استان گلستان شامل چهار شهرستان کردکوی ، بندرگز ، بندر ترکمن و گمیشان است که همواره کرسی آن توسط نمایندگان ترکمن و غیر ترکمن دست به دست شده چه اینکه در برهه هایی دکتر عظیم گل و نازمحمدولی پور و یوسف بسنجیده در بین ترکمن ها از این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند .

عبدالرضا ساور

در این دوره هم شخصیتهای زیادی از این حوزه برای مجلس کاندیدای احتمالی هستند که در بین آنها نام عبدالرضا ساور معاون وزیر سابق ورزش و جوانان در زمان دولت دهم نیز دیده و شنیده می شود.

عبدالرضا ساور متولد روستای النگ کردکوی می باشد که تجربه های مدیریتی زیادی در کارنامه خود دارد که مدیر کلی صدا و سیمای مهاباد و خوزستان و همچنین عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران از آن جمله به شمار می رود .

گفته می شود در زمان مسئولیت وی و دکتر عباسی در وزارت ورزش خدمات ورزشی خوبی به استان گلستان مخصوصا تجهیز ورزشگاه ها و سالن های ورزشی و تکمیل سوله های ورزشی روستاهای مختلف استان گلستان بود.

اخیرا ساور نشستهایی با فعالین فرهنگی اجتماعی حوزه غرب استان داشته و نظرات خود را تبیین کرده و گفته که در مدار اصولگرایی و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای نجات غرب استان به میدان خواهد آمد اگر چه اگر کاندیدای مقبول تری ببینم با او تعامل خواهم کرد.

ساور یک بار در دوره ششم مجلس حضور پر رنگی داشت و یک بار نیز در دوره نهم به دلیل بداخلاقی برخی از نیروهای منطقه به دلیل حضور در کنار مشایی احراز صلاحیت نشد و موضوع از این قرار بود که وی به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان در یکی از سفرها مجبور بود در کنار مشایی که عضو دولت بود راه برود ، همین بداخلاقی باعث شد تا این نیروی تبلور یافته انقلاب براحتی از عرصه خارج شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار