حجت الاسلام محمد رضا ابراهیمی:

سیاست های آل سعود ، اجرای سیاست های ضد اسلام صهیونیست و آمریکا است. سیاستی که رژیم صهیونیستی دنبال می کند

نابودی آل سعود، خون بهای شیخ نمر است/آل سعود سیاست های آمریکا و اسرائیل را اجرا می کند

محمد رضا ابراهیمی، مدیر حوزه منتظریه شهرستان گنبد کاووس، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اعتقاد به این که تمام سیاست های آل سعود ، اجرای سیاست های ضد اسلام صهیونیست و آمریکا است، گفت:  سیاستی که رژیم صهیونیستی  دنبال می کند،  ریشه کن کردن اسلام است و آن ها خوب می دانند زمانی می توانند اسلام را از بین ببرند که بین مسلمانان  تفرقه بیفکنند.

محمدرضا ابراهیمی شیخ نمر

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: آل سعود به عنوان عمله  صهیونیست با به شهادت رساندن یکی از علمای شیعه در پایان هفته وحدت و در چنین ایامی ، یقینا  هدفی جز تفرقه افکندن بین صفوف مسلمین و جدا کردن شیعیان و اهل سنت از یکدیگر ندارد. زیرا هدف آن ها پیاده کردن نقشه های شوم  صهیونیست و  ریشه کن کردن اسلام است.

 

محمدرضا ابراهیمی شیخ نمر

 

مدیر حوزه منتظریه شهرستان گنبد کاووس با بیان این که دولت آل سعود خودشان را مسلمان می نامند  اما بویی از اسلام نبرده اند، افزود: ما به همه مسلمانان جهان توصیه می کنیم  که حساب آل سعود و وهابیت را از جامعه مسلمانان جهان جدا کنند. آن ها نه تنها مسلمان نیستند بلکه در پی از بین بردن اسلام و مسلمین اند. قطعا و یقینا موفق نخواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: الحمد الله مسلمانان روشن هستند و از این دسیسه ها و نقشه ها آگاهند. می دانند که باید چطور در مقابل این توطعه ها بایستند. آل سعود با این عمل دد منشانه پایه های حکومت خود را از بین برد.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: قطعا پایه های هر حکومتی که بر ظلم و ستم استوار شود، پا بر جا نخواهد ماند. به تعبیر مقام معظم رهبری و بزرگان، این اقدام آل سعود در آینده ای نه چندان دور منجر به  نابودیاو می شود.  دیه و خون بهای  شیخ مجاهد حضرت علامه آیت الله  شیخ نمر باقر النمر چیزی جز سرنگونی و نابودی رژیم منحوس و  ظالم آل سعود نخواهد بود.

ارسال نظر

آخرین اخبار