دکتر اسحاق رحیمی:

دولتمردان ما، آنچنان که باید، همچون فاجعه منا و فاجعه تعرض به دو نوجوان ما در فرودگاه جده، نتوانستند موضع گیری کنند تا آل سعود در جای خود بنشیند.

واکنش دولتمردان در برابر آل سعود قاطعانه نیست/محکوم کردن جنایات آل سعود وظیفه همه مسلمانان است

دکتر اسحاق رحیمی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه با گلستان 24، با اعتقاد به این که اعدام حضرت آیت الله شهید شیخ نمر، بعد از پایان هفته وحدت، ریشه در تفکر وهابیت دارد، گفت: تفکر وهابیت تمام شیعیان را تکفیر می کنند و خون شیعیان را مباح می دادند. آن ها فقط خود را مسلمان دانسته و دیگر مسلمانان را منکر وجود خدا می دانند.

وی درباره واکنش دولتمردان ما مقابل رفتار ناشایست دولت عربستان عنوان کرد: دولتمران ما نیز در این رابطه، سیاست تنش زدایی را در پیش گرفته و تمایل ندارند با برخی از همسایگان بعد از برجام وارد تنش شوند. آن ها نتوانستند همانند مقام معظم رهبری که علنأ نام آل سعود را در کنار آل یهود بکار بردند، موضع گیری قاطعانه ای انجام دهند. دولتمردان ما، آنچنان که باید، همچون فاجعه منا و فاجعه تعرض به دو نوجوان ما در فرودگاه جده، نتوانستند موضع گیری کنند تا آل سعود در جای خود بنشیند.

 

اسحق رحیمی شیخ نمر

 

فعال فرهنگی شهرستان کردکوی با بیان این که" همانطور که دیدیم اکثر علمای شیعه و سنی، در سراسر جهان، در برابر این جنایت آل سعود موضع گیری و راهپیمایی کردند" ادامه داد: مسلمانان این اقدام را محکوم کردند. این وظیفه همه مسلمانان جهان است. همه باید به پا بخیزند تا تفکر وهابیت که تفکری بسیار خطرناک است، در کشورهای مسلمان و دیگر کشور های جهان ریشه نگستراند که این موضوع بسیار برای آینده بشریت خطرناک است.

ارسال نظر

آخرین اخبار