صفرعلی اخلی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول:

کسانی که در حاکمیت نقشی دارند باید فاصله دیدگاه های خود را با امام (ره) کم کنند و بدانند سخنان ایشان برای همه زمان ها است.

عده ای سعی دارند امام(ره) را به یک زمان خاص محدود کنند

صفرعلی اخلی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که در مبانی دینی ما ،  ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا است، عنوان می کند: در آیات قرآن و روایات نیز  به صورت مشخص این موضوع مطرح شده است.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در 19 دی ماه 94، در جمع مردم قم و عنوان این موضوع که «بیعت با امام (ره) و راه ایشان در واقع بیعت با رسول الله (ص) است»، ادامه داد: این فرمایش حضرت آقا مبتنی بر همین پایه و اساسی است که در اسلام مطرح شده است.

اخلی افزود: در حال حاضر نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که چرا امروز حضرت آقا تا این اندازه به این مساله توجه  و بر آن تاکید می کنند؟ چرا ایشان این موضوع را مطرح می کنند که راه حضرت امام (ره) راه رسول الله(ص) است؟ چه اتفاقی در جامعه در حال وقوع است ؟

 

صفرعلی اخلی تحریف امام

 

وی تحریف شخصیت امام(ره) را علت اصلی طرح این موضوع از سوی مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: عده ای قصد دارند با تعریف امام (ره)، ایشان را تحریف و محدود کنند. امام را به یک زمان محدود کنند.  همانگونه که گاهی در تبلیغات، غربی ها پیامبر(ص) را فقط به یک زمان خاص محدود می کنند، عده ای امروز سعی دارند امام(ره) را در دهه پنجاه شمسی محدود نمایند. این که امروز دیگر روش امام(ره) کاربرد ندارد و در اقتضای زمان حاضر نیست. این موضوع امروز در جامعه ما خیلی ظریف در حال انتشار است.

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول ادامه داد: حضرت آقا مجبور شدند تذکر دهند تا برخی از آقایان بدانند راه امام(ره)  راه رسول الله (ره) و همه پیامبران الهی و ائمه اطهار (س) بود. همیشه باید حواسمان باشد که دشمن همیشه دشمن است حتی اگر با مقدسات ما در مقابلمان ایستاده باشد. همانگونه که در جنگ صفین، با برگ های قرآن بر سر نیزه، در مقابل امام زمان خود ایستادند.

صفرعلی اخلی در ادامه تاکید کرد: امروز باید حواسمان باشد که با تحریف امام (ره) ایشان را به یک زمان خاص محدود نکنند. همچنین ارزش ها و آرمان های ایشان را به فراموشی نسپاریم و جلوی تحریف منش و روش امام (ره) را بگیریم. مردم عادی ما همیشه پا به رکاب بوده و هستند. اما کسانی که در حاکمیت نقشی دارند باید فاصله دیدگاه های خود را با امام (ره) کم کنند و بدانند سخنان ایشان برای همه زمان ها است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار