علی منصوری رضی، در مصاحبه با گلستان24:

رئیس جمهور آینده باید با لفظ «من یک رئیس جمهور مکتبی، ولایی و جهاد گر هستم» سکان مدیریت کشور را بدست بگیرد ومشکلات اقتصادی جامعه مان را حل کند

رئیس جمهور آینده باید بتواند کشور را از وابستگی به نفت خارج کند /  اقتصاد مقاومتی شاه کلید حل مشکلات اقتصادی است

علی منصوری رضی، رئیس شورای بسیج رسانه استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که مدیریت اجرایی یکی از کار امدترین موضوعات نظام جمهوری اسلامی است، گفت: اگر مدیر اجرایی از توانمندی بالایی برخوردار باشد و به صورت جهادی برنامه ریزی های کشور را اجرایی کند میتواند بسیار موفق باشد. ما نمونه این مدیریت را اوایل انقلاب در دولت مکتبی شهید رجایی داشتیم.

وی تاکید کرد: یکی از مسائل و مشکلات اساسی در جامعه ما، مشکلات اقتصادی و معیشت مردم است. امروز ده درصد از افراد جامعه از بیشترین رفاه برخوردار و نود درصد جامعه در بخش اقتصادی با مشکلات اساسی مواجه هستند. پنجاه یا چهل درصد جامعه ما امروز در فقر اقتصادی زندگی می کنند و این نیاز به یک مدیریت جهادی دارد.

 

علی منصوری رضی انتخابات

 

منصوری رضی ادامه داد: نگاه مقام معظم رهبری به اقتصاد و مطرح کردن اقتصاد مقاومتی، یکی از شاه کلید های حل مشکل اقتصادی کشور است. به این معنی که مدیر اجرایی از لحاظ اقتصادی به درون کشور متکی باشد و جامعه را از وابستگی به خارج نجات دهد.

رئیس شورای بسیج رسانه استان عنوان کرد: یکی از آسیب های پیش روی کشور، مسئله تک محصولی بودن و وابستگی به صنعت بوده و توفیق استکبار جهانی در همین بخش است. رئیس جمهور آینده باید بتواند کشور را از وابستگی به نفت خارج کند.

وی افزود:  مدیری توانمند، مدبر و جهادگر در عرصه مدیریت کشور لازم است. او باید با لفظ «من یک رئیس جمهور مکتبی، ولایی و جهاد گر هستم» سکان مدیریت کشور را بدست بگیرد ومشکلات اقتصادی جامعه مان را حل کند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار