تبلیغ و استفاده از شبکه های مجازی تلفن همراه به صورت کورکورانه در میان مردم مورد استفاده قرار می گیرد و مردم نیز به تنها چیزی که فکر نمی کنند این است که این شبکه ها تا چه حد امین تصاویر ایشان هستند.

تبلیغ آرایشگاه زنانه با انتشار عکس عروس !

به گزارش گلستان 24، تبلیغ و استفاده از شبکه های مجازی تلفن همراه به صورت کورکورانه در میان مردم مورد استفاده قرار می گیرد و مردم نیز به تنها چیزی که فکر نمی کنند این است که این شبکه ها تا چه حد امین تصاویر ایشان هستند.

در میان کاربران این شبکه های اجتماعی که این روزها از کودکان 4 ساله تا سالمندان را شامل می شود برخی به دنبال انتشار اخبار هستند و برخی هم از این فضای به وجود آمده استفاده کرده و به انتشار تصاویر شهدا و جانبازان و عکس های ناب دفاع مقدس می پردازند که هر چند طبق فتوای بسیاری از مراجع حتی استفاده با این روش نیز شرعا ایراد دارد اما در نوع خود قابل تقدیر است اما برخی هم به فضای مجازی را به طور کل محرم اسرار خصوصی خود می دانند.

در میان همه این موارد شنیع ترین نوع استفاده از این شبکه ها، عکس گرفتن از مردم و نمایش آن بدون کسب اجازه است که این روزها منجر به ایجاد مشکلات عدیده ای شده است.


 

تبلیغ آرایشگاه زنانه با انتشار عکس عروس!

 



اخیرا برخی از آرایشگاه های زنانه در استان گیلان با ایجاد گروه هایی در وایبر و واتس آپ و تلگرام تلاش می کنند تا در رقابتی برابر عکس نمونه کارهای خود (یعنی آرایش عروس) را که با لباس عروس در آرایشگاه و در حال آماده شدن برای یک زندگی است در این شبکه ها منتشر کرده تا مردم با دیدن کارهایشان به سراغ ایشان بروند.
 

تبلیغ آرایشگاه زنانه با انتشار عکس عروس!

 


آرایشگران بدون هیچ محدودیتی تصاویر نیمه عریان عروس خانم ها را که در محیط آرایشگاه گرفته شده است را به معرض دید عموم مردم می گذارند و هیچ ناظری هم به عملکرد تبلیغاتی و غیر قانونی این آرایشگران که تحت نظارت اداره اماکن هستند رسیدگی نمی کند. و حتی فکر هم نکرده اند که این انتشار تصاویر تا چه میزان به خراب شدن زندگی های تازه شکل گرفته منجر خواهد شد.

این آرایشگاه ها که در کنار تصاویر منتشر شده شماره تماس و آدرس آرایشگاه ههای خود را نیز می گذارند عمدتا در مناطق خوش نشین رشت قرار دارند که آزادانه به این هنجار شکنی خود می پردازند.
شهدای ایران

ارسال نظر

آخرین اخبار