تکاپوی سعودی برای آزادی ماهواره در ایران!

در 95 درصد از سریال‌ های ماهواره ای روابط فرا زناشویی تبلیغ می شود و زنان شوهردار و مردان متاهل بدون هیچ گونه محدودیت به دنبال روابط نامتعارف هستند.

افزایش شبکه های فرهنگی و جنسی به جای شبکه های سیاسی

به گزارش گلستان24، اخیرا یک نهاد عالی فرهنگی در گزارشی مفصل نسبت به افت حجم و محتوای برنامه های تلویزیونی انتقاد و نسبت به وضعیت کنونی نفوذ شبکه های ماهواره ای هشدار داده است.

 

 در گزارش این نهاد عالی فرهنگی علاوه بر انتقاد نسبت به افت حجم و محتوای برنامه های تلویزیونی، درخصوص توقف در رشد فنی سیستم شبکه های دیجیتال(ستاباکس) هشدارهای فنی داده شده است.

 

 

 بخش های قابل انعکاس گزارش این نهاد عالی فرهنگی که در جلسه ای در قالب سخنرانی ارایه شده در ذیل می آید:

 

 

* شبکه های فارسی زبان ماهواره ای که در ایران قابل دسترس است بیشتر تمرکز خود را بر روی دختران و پسران 10 تا 16 سال قرار گرفته است.

 

* قبلا 120 شبکه سیاسی وجود داشت که الان تعداد آنها تقلیل یافته است. از سیاسی ها کم کرده و بیشتر شبکه های فرهنگی، اجتماعی و مسایل جنسی اضافه شده است.

 

* شبکه های پرنو گرافی طوری است که اگر یک کد خریداری کنید تا 15 ماه به شما سرویس رایگان می دهند.

 

* تبلیغ سبک زندگی غربی همراه با بی توجهی به معیار های ارزشمند خانوادگی در شبکه های ماهواره ای، باعث تبلیغ اباحه گری در بین برخی مخاطبان این شبکه ها شده است.

 

* تاثیر شبکه ای ماهواره ای بر زندگی مشترک خانوادگی شدت گرفته است و نشان می دهد 37 درصد طلاق ها تحت تاثیر شبکه ای ماهواره ‌ای صورت گرفته است.

 

* در 95 درصد از سریال‌ های ماهواره ای روابط فرا زناشویی تبلیغ می شود و زنان شوهردار و مردان متاهل بدون هیچ گونه محدودیت به دنبال روابط نامتعارف هستند و جایگاه خانواده به عنوان هسته اصلی جامعه، پایین می آید و بی ارزش می شود. 

 

 

* 348 ماهواره در جهان وجود دارد که از طریق این ماهواره ها بیش از 20 هزار شبکه ماهواره ای دریافت می شود.

 

* در ایران 30 ماهواره حضور دارد که در این میان امکان پخش 7 هزار شبکه از طریق پول و رایگان وجود دارد.

 

* رشد ماهواره ها از سال 73 شروع شد و از چهار کانال به 37 کانال رسید و امروز 7 هزار کانال وجود دارد.

 

 

* در حال حاضر، عربستان سعودی در حال سرمایه گذاری است که ماهواراه ها به راحتی در ایران پوشش داده شوند.

 

 

/پارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار