استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: امروز همه ما وظیفه داریم گلستان را به معنای حقیقی کلمه گلستان کنیم و رای چنین افقی باید سرمایه‌گذاری ۲۲۵ هزار میلیارد تومانی برای درآمد ناخالص استان صورت گیرد.

گلستان نیازمند افق سرمایه‌گذاری ۲۲۵ هزار میلیارد تومانی برای درآمد ناخالص است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه در آیین نکوداشت دویست و هشتاد و نهمین سالروز تولد شاعر و عارف ایرانی ترکمن مختومقلی، اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم گلستان را به معنای حقیقی کلمه گلستان کنیم و برای تحقق آن باید درآمد سرانه هر گلستانی را به میانگین کشوری برسانیم.

وی افزود: برای چنین افقی باید سرمایه‌گذاری ۲۲۵ هزار میلیارد تومانی برای درآمد ناخالص استان صورت گیرد و حتی می توانیم حجم سرمایه‌گذاری در استان را در افق ۱۴۰۴ به بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان برسانیم و این افقی است که با کمک کارشناسان، نخبگان و صاحب نظرانی که فرزندان گلستان هستند، ترسیم شده است.

زنگانه گفت: در سفر رئیس جمهور به گلستان گام بلندی در راستای ارتقاء درآمدهای ناخالص استان برداشته شد و مصوباتی به ارزش بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان شکل گرفت

استاندار بیان کرد:  الگوی ما در راستای پیشرفت، عدالت محور و توزیع عادلانه فرصت هاست تا بتوانیم خدمت شایسته را به مردمی که در کلام رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور به عنوان یکی از شریف ترین مردم کشور از آنها یاد شد، ارائه نماییم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار