سرپرست کانون پرورش فکری گلستان خبر داد؛

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از ثبت‌نام هزار و ۵۰۰ نفر در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.



ثبت نام ۱۵۰۰ نفر در جشنواره بین المللی قصه گویی گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، الهه غیناقی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی با شعار با قصه لبخند بسازیم از ۲۵ مرداد شروع به کار کرد.

وی افزود: مردمی سازی و عمومی سازی جریان قصه گویی و گسترده سازی آموزش قصه گوی برای جامعه مخاطبین در همه سنین مختلف از مهمترین اهداف این جشنواره است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: کانون پرورش فکری به عنوان متولیان امر فرهنگ، هنر و ادب در حوزه کودک و نوجوان همواره تلاش کرده تا این ابزار تربیتی را حفظ و تقویت کند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش ملی، آئینی و سنتی، زبان اشاره، بخش بین الملل و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای فعالیت دارد، افزود: تا کنون بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در این دوره از جشنواره ثبت نام کردند که در بخش ۹۰ ثانیه و بین الملل افراد تا پایان آبان فرصت دارند در این رقابت شرکت کنند.

غیناقی اظهار کرد: از بین آثاری که به دبیرخانه ارسال شد ۴۰ قصه به مرحله استانی راه پیدا کردند که اختتامیه مرحله استانی قصه گویی در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز اختتامیه قصه‌هایی که بر تر شدند اجرای برنامه زنده خواهند داشت، یادآور شد: داورانی که از سوی کشور انتخاب شدند از بین اجراها افرادی را برای شرکت در سطح ملی و بین المللی انتخاب می‌کنند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: این اختتامیه در مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری ویلا شهر گرگان از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار