تکمیل پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی و هنری به عنوان یکی از مطالبات قدیمی مردم آزادشهر به نگاه ویژه دولت سیزدهم نیاز دارد و اهالی این دیار به تخصیص کامل ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب دور اول و دوم سفرهای استانی رییس جمهور امیدوارند.

تکمیل مجتمع فرهنگی آزادشهر نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم

به گزارش گلستان 24، فرماندار آزادشهر  با تاکید بر توجه رییس جمهور به توسعه فضاهای فرهنگی و آموزشی، بیان کرد: با پیگیری استاندار گلستان در سفر نخست استانی هیات دولت ۳۵۰ میلیارد ریال برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مصوب شد که تاکنون با تحقق ۳۰۰ میلیارد ریال آن پیشرفت پروژه به ۴۴ درصد رسیده است.

سید جواد کریمی افزود: همچنین در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور ۴۵۰ میلیارد ریال برای این مکان فرهنگی شامل اتاق برای انجمن های هنری، فضا برای نمایش آثار و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۷۰ نفر مصوب شده که در صورت تخصیص به طور قطع شاهد پیشرفت قابل توجه این پروژه خواهیم بود.

وی مهمترین دغدغه موجود در جامعه را مسائل فرهنگی دانست و گفت: تقویت برنامه‌های فرهنگی برای افزایش نشاط اجتماعی بارها از سوی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

فرماندار آزادشهر اظهار کرد: برای فعالیت‌های فرهنگی باید زیرساخت‌های آن مهیا شود و مجتمع‌های فرهنگی هنری تاثیر زیادی در توسعه فرهنگ و هنر در منطقه ایفا می‌کند لذا امیدواریم با تاکید دولت سیزدهم به ساماندهی پروژه های نیمه تمام تا دهه فجر سال ۱۴۰۳ شاهد بهره برداری از این مکان برای استفاده هنرمندان شهرستان باشیم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار