دردانه های گلستانی در گلستان غوغا به پا کردند؛

بازاریان و کسبه گلستانی در اقدامی خود جوش به بدرقه شهدای مظلوم غواص می‌روند.

فراخوان بازاریان گلستانی برای حضور در مراسم تشیع شهدای غواص در گلستان

به گزارش گلستان 24 در آستانه ورود 13 شهید غواص عملیات کربلای 4 به استان گلستان و به طبع آن تشیع پیکر این شهدا در شهر های مختلف؛ بسیاری از بازاریان و کسبه گلستانی در اقدامی خودجوش خود را برای میزبانی از این شهدا آماده کرده اند و همچنین مردم ولایتمدار این استان را برای شرکت در مراسمات تشیع شهدا در شهر های مختلف استان فرا خواندند.

بر اساس این گزارش یکی از کسبه گرگانی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: باعث افتخار مردم این استان است که برخی از شهدای این استان در این کاروان حضور داشتند و مایه مباهات است که برگ زرینی در تاریخ این استان با وجود این شهدا در عملیات کربلای 4 رقم خورده است.

همچنین پیرمردی که خود را جزء خانواده شهدا قلمداد می کرد گفت: فرزند من جزء شهدای مفقودالاثر می باشد و خدا میداند چه در دل این خانواده شهدا میگذرد.

گفتنی است کاروان شهدای دردانه های دست بسته تا ساعتی دیگر وارد استان گلستان می شود و از صبح فردا، خوردشید در استان گلستان طلوعی از جنس مروارید خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کاسب امین، روز28 اردیبهشت سالجاری پیکر 270 شهید از مرز شلمچه وارد ایران شد که 175 تن از این شهداء، غواصانی بودند که در عملیات کربلای چهار حضور داشتند و با دستان بسته زنده به‌گور شده بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار